Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Admiterea la Universitatea Agora

Sesiunea de toamnă

Admiterea la Universitatea Agora

Admiterea la studiile universitare de licenţă - 2016
1) Facultatea de Științe Juridice și Administrative (Drept + Poliție locală)
2) Facultatea de Ştiinţe Economice (Management + Contabilitatea și informatică de gestiune)

Înscrieri de acasă
Pentru înscriere la concursul de admitere de la distanţă, puteţi proceda astfel:
Descărcaţi şi completaţi cu atenţie fișa de înscriere File - în format PDF sau File - în format DOC la concurs şi o salvaţi în calculatorul dumneavoastră.
Taxa de înscriere este de 100 de lei.
Plata se va face în contul Universităţii Agora, CUI 30060500, RO70 BFER 248 0000 10917 RO 01, Banca Comercială Feroviară S.A. Oradea, cod SWIFT BFER
Vă rugăm să transmiteţi prin e-mail (secretariat@univagora.ro), sau fax (0259-434.925) fişa de înscriere completată, însoţită de copia ordinului de plată pentru taxa de înscriere.
Vă rugăm să verificaţi procesarea fişei dumneavoastră de înscriere.
Informaţii suplimentare: Tel: +40 259 427 398, +40 259 472 513.
Domenii/ Programe de studii universitare de licenţă acreditate
cf. Legii 59/2012 şi H.G. nr. 376/ 18.05.2016: Link - Extras PDF
1. Drept (Drept) /  Link - Drept- 4 ani (240 ECTS), 100 locuri, IF, Ghidul studentului la Drept (47 pagini): File - PDF
Diploma de licenţă acordată după susţinerea examenului de licenţă: Licenţiat în drept
2. Management  /  Link - Management - 3 ani (180 ECTS),  50 locuri, IF,  Ghidul studentului la Management (20 pagini): File - PDF
3. Contabilitate / Link - Contabilitate şi informatică de gestiune- 3 ani (180 ECTS), 100 locuri; IF, Ghidul studentului la CIG (18 pagini): File - PDF
Diploma de licenţă acordată după susţinerea examenului de licenţă: Licenţiat în ştiinţe economice
Legendă: IF = învăţământ cu frecvenţă (zi)
4. Ştiinţe administrative/ : Link - Poliţie locală - 3 ani (180 ECTS): 100 locuri, IF, Ghidul studentului la Poliţie locală (46 pagini): File - PDF; Detalii admitere-probe sportive: File - PDF; Detalii admitere probe sportive sesiunea II septembrie 2016: File - PDF.
Diploma de licenţă acordată după susţinerea examenului de licenţă: Licenţiat în științe administrative.
Legendă: IF = învăţământ cu frecvenţă (zi); ID = învăţământ la distanţă; ECTS = credite transferabile în sistemul european
I. Criterii de admitere
Forma cu taxă: Admiterea la programele de studii universitare cu frecvenţă se face prin concurs, pe baza mediei obţinute la examenul de bacalaureat.
Forma fără taxă (bursă Agora): Admiterea la studiile de licenţă, pe locurile fără taxă, se face pe baza examenului de admitere care constă într-un interviu. Interviul va avea loc la o dată care va fi anunţată în timp util.
Admiterea la studiile de licenţă, pe locurile fără taxă, se face pe baza examenului de admitere care constă într-un interviu.
II. Calendar de admitere
Înscrierile se fac de luni până vineri, între orele 9.00 -17.00.
Admitere locuri cu taxă
Înscrierile la programele de studii universitare de licenţă și master se fac în două sesiuni, conform următorului calendar:
(1) Sesiunea I: 4 mai - 31 iulie.
(2) Sesiunea a II-a: 3 august - 29 septembrie.
Admiterea la studiile de licenţă/master, pe locurile cu taxă, se face pe baza mediei de la examenul de bacalaureat/licenţă.
Confirmarea locurilor ocupate
Pentru candidaţii admişi la forma fără taxă: prin achitarea taxei de înmatriculare de 50 euro ;
Pentru candidaţii admişi la forma cu taxă: prin achitarea a minimum 50 euro (sumă deductibilă din taxa anuală).
III. Acte necesare
Diploma de bacalaureat sau echivalentă, copie legalizată și original (pentru conformitate)
Pentru absolvenţii din acest an este suficientă adeverinţa de absolvire
Copie după certificatul de naştere
Copie după certificatul de căsătorie (pentru candidaţii care şi-au schimbat numele în urma căsătoriei)
Două fotografii 3/4
Copie dupa actul de identitate
Adeverinţă medicală şi dovada de vaccinare
Un dosar plic
IV. Înscrieri
Campusul Universităţii Agora
Piaţa Tineretului, Nr. 8
410526 Oradea, jud. Bihor
Tel: +40 259 427 398, +40 259 472 513
Fax:+40 259 434 925
Adrese de e-mail:
secretariat: secretariat@ univagora.ro
rectorat: rector@ univagora.ro
consiliu de administraţie: mmj@ univagora.ro
secretar şef universitate (: acte@ univagora.ro (adresa pentru primirea actelor în format electronic).
Universitatea Agora are sediul social în Oradea (orientare)
Cartierul Velenţa, în Piaţa Tineretului, Nr. 8 (colţ cu Str. Şcoalelor)
Din sensul giratoriu din Centrul civic, din dreptul Colegiului Național E. Gojdu, se merge pe Calea Clujului (sens unic). După ce se trece de Maternitate, la a treia intersecţie se ia la dreapta, pe lânga Biserica Catolică. Aici se află Campusul universitar Agora.

Trimite email
vineri, 19 aprilie 2024, 11:01:59 Ora de vară a Europei de Est