Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Invitație la ,,Agora International Administration Conference”, ediția a VII-a

,,International Inter-Institutional Cooperation in the Era of Globalization

Invitație la ,,Agora International Administration Conference”, ediția a VII-a

Comisia de organizare a celei de-a VII-a ediții a ,,Agora International Administration Conference" cu tema ,,International Inter-Institutional Cooperation in the Era of Globalization" (AIAC2017) vă lansează invitația de a de a participa la conferința mai sus-menționată. [http://univagora.ro/ro/confer inte/aiac2017/aiac2017/].

 A VII-a ediție a ,,Agora International Administration Conference" (AIAC2017) va fi organizată în 7 decembrie 2017 sub cupola Universității Agora din Oradea și a Centrului Europe Direct Agora Oradea. AIAC2017, va fi concentrată pe subiectul teoretizării aspectelor juridice și teoretice în zona de practică, aspecte existente în sectoarele administrației publice și nivelelor guvernanței din spațiul public internațional, național, regional și local.
 Conferința are ca scop reîmprospătarea pasiunii pentru cercetare/inovare și al aducerii expertizei cu ajutorul specialiștilor practicieni din nișa sectoarelor public și privat. De asemenea, va fi o ocazie excelentă de a se crea sau extinde noi rețele de specialiști în domeniu și de a propune sesiuni de lucru specifice pe zone de interes comune și conforme cu tema conferinței; toate acestea în vederea dobândirii de experiență necesară, privind cercetarea în practica academică, tehnologiile inovatoare și cercetarea academică, politicile și reglementările naționale/internaționale, viitorul științelor juridice și administrative, cooperarea interinstituțională internațională și națională în era globalizării.
Date importante
Notificarea privind Acceptarea/Respingerea lucrării propuse: 1 decembrie 2017
Achitarea taxei de participare/publicare: 5 decembrie 2017            [http://univagora.ro/ro/confer inte/aiac2017/fees/
Validarea în programul conferinței: 6 decembrie 2017
AIAC2017 oferă
Două zile cu teme de discuții din domeniile privind practicile academice, tehnologiile inovatoare și cercetarea academică, politicile și reglementările internaționale, viitorul științelor juridice și administrative, cooperarea interinstituțională internațională și națională în era globalizării, management competitiv, guvernanță și administrare publică în actualul context cultural european.
Un format digital al volumului publicat în urma conferinței, jurnal internațional intitulat ,,Agora International Journal of Administration Sciences", accesibil pe pagina de internet a acesteia, http://univagora.ro/jour/index .php/aijas  (ISSN 2359-800X)   
Înregistrează-te acum!
Drd. George Marius Șinca
GHIDUL
Abstracts va cuprinde o sumarizare a lucrării în maximum 250 de cuvinte și va fi trimis alături de titlul participantului, autorul / numele și prenumele acestuia, adresa de corespondență completă, adresa de poștă electronică și număr de telefon.
Abstractul va fi însoțit de minimum cinci cuvinte cheie.
Aspectele legate de forma lucrării sunt reglementate în Ghidul autorului care poate fi accesat și descărcat pe următoarea cale http://univagora.ro/m/filer_pu blic/2017/11/12/instructions_ aiac2017.pdf
Pentru orice alte lămuriri vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail george.sinca@univagora.ro
George-Marius Șinca / PhD(c) Eng.

Trimite email
marți, 30 aprilie 2024, 17:23:44 Ora de vară a Europei de Est