Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Conferința Internațională Thomas Innovation in People Management: 20 de ani de Thomas în România

În luna noiembrie, Oradea devine capitala europeană a Leadershipului si HR-ului!

Conferința Internațională Thomas Innovation in People Management: 20 de ani de Thomas în România

De 20 de ani, Thomas România este parte importantă a Thomas International, lider mondial în evaluarea și dezvoltarea resurselor umane

Evaluările realizate de Thomas România arată care este, în anul 2018, profilul celor mai căutați angajați
Conformitatea este factorul comportamental cel mai frecvent întâlnit în rândul angajaților români
În perioada 22-23 noiembrie 2018, se va desfășura, la Oradea, Conferința Internațională Thomas - Innovation in People Management, eveniment aniversar găzduit de Hotel Ramada Oradea și prilejuit de împlinirea a 20 de ani de Thomas International în România. Experți internaționali și lideri ai mediului de afaceri românesc vor împărtăși cu cei 120 de participanți din țară și din străinătate informații privind cele mai recente tendințe și soluții care asigură succesul în managementul forței de muncă. Printre subiectele dezbătute se vor afla integrarea Big Data în HR, era digitală în management, managementul frustrării și al lucrului sub presiune, cum aduci inovația în companie prin implicarea oamenilor ș.a.
,,Am decis să dedicăm aniversării a 20 de ani de prezență a Thomas International în România prima Conferința Internațională Thomas - Inovare în Conducerea Oamenilor, pentru a le mulțumi partenerilor noștri dar și pentru a marca o etapă de maturizare a managementului resurselor umane în România, generată inclusiv de efortul comun al liderilor care vor fi prezenți la Oradea. Avem clienți care însoțesc orice proces important din compania lor de evaluările Thomas: recrutarea pentru o poziție importantă, retenția talentelor, managementul unei situații de criză sau de schimbare. Aleg să ia decizii bazate pe profile comportamentale  pentru că le oferă o perspectivă obiectivă a contextului dat. Fiecare om performează diferit în funcție de situație și de trăsăturile lui unice de personalitate și credem că am ajuns în România la rafinamentul necesar pentru a ne asuma acest lucru, ca lideri, și a înțelege necesitatea de a avea utiliza instrumentele care să ne ofere explicații și soluții obiective"- Sorina Bradea, Managing Partner, Thomas România.
Participanții așteptați la Conferința Internațională Thomas, antreprenori, manageri de top, specialiști HR, consultanți și trainer, provin din mari companii naționale și internaționale, din domeniul IT, producție și servicii. Printre speakerii pregătiți să aducă la Oradea concepte de ultimă oră vehiculate în plan european cu privire la domeniul HR se numără Per Falck, Founder & CEO, Thomas International Sweden, Eduard Lopez, General Manager, Teknia Oradea, Adrian Cioroianu, antreprenor și fondator AC Knowledge, Sorina Bradea, Managing Partner, Thomas România, Gabriela Zancu, HR Manager and Learning&Development Manager Autoliv, Cristian Giuglea Director Talent Management Veoneer.
 În cadrul evenimentului vor fi prezentate și rezultatele unui studiu dedicat caracteristicilor femeilor de afaceri care dețin poziții de lideri, realizat la nivelul a șase țări din Europa.
Trăsăturile angajaților români - concluzii Thomas  România în 2017
Evaluările realizate de Thomas România arată că, în anul 2017, profilul celor mai căutați angajați poate fi descris ca acela al unei persoane orientate spre rezultate, cu ințiativă, adaptabilă, organizată, flexibilă, care acceptă schimbarea, este hard worker și un bun comunicator. Pozițiile pentru care angajatorii români și-au dorit cel mai mult să facă evaluări au fost cele de Sales Manager, Program Manager, Team Leader și Project Manager.
Frecvența factorilor de personalitate în profilele angajaților
Conformitatea este factorul comportamental cel mai frecvent întâlnit în rândul angajaților români, la nivelul anului 2017, potrivit evaluărilor efectuate prin intermediul instrumentelor Thomas. Procentual, frecvența factorilor de comportament regăsită în profilele realizate de consultanții din România ai companiei este următoarea:
36.9% - Conformitate
26.7% - Influență
19.8 % - Dominanță
17.4 % - Stabilitate
Caracteristicile considerate de angajați ca fiind un punct tare în activitatea profesională sunt:
72.5% - Conformitate
55.1% - Stabilitate
50.5 % - Influență
48.6% - Dominanță
Thomas România în cifre
420 de parteneri în România
Cel mai vechi client (client și astăzi)  - din 1999
Cel mai nou client - octombrie 2018
520 de utilizatori activi acreditați
Mai multe despre Conferința Internațională Thomas la http://thomasconference.ro/.
Parteneri media: Business24.ro, Chic-Elite.ro, IQAds, Manager Express, Smark, We Are HR, Ziare.com, Business Mark
Parteneri ai evenimentului: Reiffeisen Bank, Zeelandia
Parteneri suport: Thomas Sweden, Thomas International,Romarketing
Despre Thomas International
De 20 de ani, Thomas România este parte importantă a Thomas International, una dintre cele mai apreciate companii în domeniul evaluării și dezvoltării resurselor umane. De 37 de ani lider al inovației în instrumente de evaluare, compania își dedică viziunea și resursele efortului de a dezvolta oameni, echipe și culturi în peste 60 de țări, prin analiză, intuiție și acțiuni concrete. Înființat în 1981, Thomas oferă soluții pentru transformarea performanței organizaționale, a echipelor și a angajaților. Anii dedicați cercetării au determinat rezultate cu impact puternic în recrutarea, retenția, dezvoltarea și conducerea celei mai valoroase resurse - oamenii. În prezent, Thomas International lucrează cu 32.000 de companii și 300.000 de utilizatori ai instrumentelor sale  în întreaga lume. Clienții companiei operează în toate tipurile de industrii, sunt de dimensiuni variate și completează un total de peste 1,5 milioane de evaluări în fiecare an.
https://www.thomasinternational.net/ro-ro/

Trimite email
luni, 20 mai 2024, 10:40:22 Ora de vară a Europei de Est