Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Caravana Help25. Prima oprire - la Oradea

Un simbol al Speranţei şi al Renaşterii

Caravana Help25. Prima oprire - la Oradea

Pentru că lumina vine din interior şi pentru că ea ne uneşte şi scoate la iveală tot ceea ce este mai bun în noi toţi, echipa campaniei Help25, alături de partenerii săi, a decis să aducă în prim plan un simbol al Speranţei şi al Renaşterii.

Este vorba despre o uriaşă fundă roz, realizată cu sprijinul companiei HELLA România, care a luminat mai întâi centrul Timişoarei (locul de naştere al Campaniei Help25), atrăgând atenţia comunităţii cu privire la riscurile cancerului la sân şi la importanţa diagnosticării precoce a acestei boli.
Dacă finalul lunii decembrie şi luna ianuarie au fost dedicate Timişoarei, iată că, din februarie, uriaşa fundă roz a pornit în..... turneu. Prima oprire este Oradea, simbolul campaniei Help25 fiind amplasat în zona centrală a oraşului, la intersecţia străzii Republicii cu Piaţa Ferdinand. Va rămâne acolo de-a lungul întregii luni, făcând astfel cunoscută această campanie şi în rândul cetăţenilor din Oradea. Considerăm că iniţiativa este bine venită, cu atât mai mult cu cât Campania Help25 se adresează persoanelor din Regiunea de Vest a ţării şi cu cât printre beneficiarele mamografiilor gratuite se vor număra şi femei din judeţul Bihor.
Caravana Help25 va porni, ulterior, şi spre alte oraşe, respectiv Lugoj, Arad, Craiova, Iaşi, Bucureşti, Cluj-Napoca, toate cheltuielile legate de transport şi amplasare urmând să fie suportate de către partenerii campaniei, respectiv compania HELLA România.
Campania „Help25" a demarat în 1 octombrie 2013 şi este destinată conştientizării şi informării cu privire la cancerul la sân, având ca principale obiective implementarea unui program de screening cu privire la această boală, precum şi strângerea de fonduri necesare achiziţionării unui mamograf pentru Asociaţia OncoHelp. 5000 de mamografii gratuite vor fi oferite, ulterior, femeilor cu venituri reduse sau fără venituri din Regiunea de Vest a ţării.
Smaranda Marcu,
PR-ul campaniei Help25

Trimite email

duminic, 16 iunie 2019