Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Comunitatea de Marketing Marketex

Miercuri, a fost lansată în Cetatea Oradea

Comunitatea de Marketing Marketex

Miercuri, 25 martie 2015, în Sala de conferinţe din Cetatea Oradea, a avut loc evenimentul de lansare a Comunităţii de Marketing Marketex - o iniţiativă a Asociaţiei de Marketing Marketex.

La constituirea comunităţii au participat peste 50 de persoane - oameni de afaceri, manageri şi directori de marketing, reprezentanţii unor firme care oferă servicii de marketing, publicitate şi consultanţă, profesioniştii din domeniul marketingului şi vânzărilor, antreprenori, absolvenţi, studenţi şi profesori interesaţi de marketing, atât din mediul preuniversitar, cât şi universitar din Oradea.
În cadrul întâlnirii, dl. Remus Roşca, preşedintele executiv al Asociaţiei de Marketing Marketex, a prezentat Asociaţia de Marketing şi proiectele sale din acest an dintre care amintim cursurile de specialitate Tehnici de succes în vânzări, Marketingul produselor agroalimentare, Cultură şi negociere şi Marketing online. În cadrul prezentării, fiecare dintre managerii acestor cursuri a prezentat obiectivele şi conţinutul acestora, respectiv Flaviu Porojan pentru Tehnici de succes în vânzări, Ciprian Benea - Cultură şi negociere, Teodora Tarcza - Marketingul produselor agroalimentare şi Dorin Coita - Marketing online.
Dl. Dorin Cristian Coita, preşedinte fondator al Asociaţiei de Marketing Marketex, a prezentat misiunea organizaţiei punctând elementele care formează spiritul Comunităţii de Marketing, precum şi proiectele viitoare ale asociaţiei: Clubul de Marketing, CAR Marketing, publicaţia online Marketex, în timp ce Remus Roşca a prezentat serviciile Asociaţiei de Marketing Marketex, unele oferite direct de asociaţie, altele oferite de membrii asociaţiei.
Unul dintre obiectivele AMM este stimularea antreprenoriatului şi sprijinul oferit studenţilor şi absolvenţilor antreprenori. Mai mulţi participanţi la întâlnire şi-au prezentat afacerile şi stadiul acestora:
Raul Buboi, student în anul III la Management al Facultăţii de Ştiinţe Economice, şi-a prezentat afacerea Studbiz.net şi stadiul la care a ajuns în urma unei finanţări primite de la un investitor din mediul de afaceri.
Răzvan Modog, absolvent al speciaizării Marketing din 2014 şi în prezent student la masterat la Marketing şi comunicare în afaceri, a prezentat iniţiativa unei publicaţii online care să fie un instrument de educaţie pentru clienţii afacerii sale 21 Vision - o firmă de servicii de marketing.
Francesco Tommasi, absolvent al specializării Management din 2013, a prezentat afacerea sa - o plantaţie în sistemul intensiv şi superintensiv, cuprinzând 4 soiuri de mere,1 soi de pere şi 2 soiuri de cireş, precum şi 2 hectare de vie din care a oferit spre degustare participanţilor două vinuri - produse ale afacerii sale.
Ioana Raluca Sasca, absolventă a speciaizării Marketing din 2006 a prezentat şi a oferit spre degustare participanţilor produse culinare ale afacerii sale - Restaurantul Better Food care promovează alimentaţia sănătoasă şi produse culinare realizate cu mai puţin zahăr, făină albă şi ulei.
În final, dl. Mihai Pop, director CSR în cadrul Asociaţiei Firmelor Bihorene, a salutat iniţiativa constituirii Comunităţii de Marketing Marketex şi a îndemnat studenţii să se implice în toate iniţiativele profesorilor lor în cadrul Asociaţiei de Marketing.
În ultima parte a evenimentului a avut loc o degustare de vinuri oferite de Francesco Tomassi şi a produselor culinare Better Food. Calitatea preparatelor, a vinurilor şi a ambianţei au fost ingredientele bunei dispoziţii care a însoţit socializarea participanţilor la Comunitatea de Marketing.
Despre Asociaţia de Marketing Marketex
Asociaţia de Marketing Marketex este o organizaţie profesională, neguvernamentală, apolitică, nonprofit a cărei misiune este dezvoltarea marketingului şi profesionalizarea mediului organizaţional şi de afaceri.
Scopurile Asociaţiei de Marketing Marketex sunt de a contribui la dezvoltarea marketingului ca teorie şi practică economică şi socială, de a încuraja şi promova studiul marketingului, de a facilita schimbul de experienţă între cei care lucrează în domeniul marketingului şi cei care studiază acest domeniu, de a promova modele de bună practică în domeniul marketingului.
Asociaţia de Marketing Marketex reprezintă iniţiativa unui grup de cadre didactice, studenţi şi absolvenţi antreprenori ai Facultăţii de Ştiinţe Economice, Universitatea din Oradea.
Mai multe despre Asociaţia de Marketing Marketex puteţi găsi pe pagina de Facebook www.facebook.com/asociatiamarketex şi online la adresa http://asociatiamarketex.wordpress.com/
Flaviu Porojan
P.S. Pentru mai multe poze, accesaţi Galeria foto: Comunitatea de Marketing Marketex.

Trimite email

mari, 25 iunie 2019