Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Conferința de închidere a proiectului ,,ACCES”

Joi, la sediul Fundației Agora, a avut loc

Conferința de închidere a proiectului ,,ACCES”

Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany Timișoara, în parteneriat cu Fundația Agora din Municipiul Oradea, a organizat joi, 10 decembrie 2015, la Oradea, la sediul Fundației Agora (Piața Tineretului, Nr. 8) Conferința de închidere a proiectului POSDRU/176/3.1/S/149677 - ,,ACCES - Antreprenoriat, Curaj, Cunoaștere, Efort, Succes", Axa prioritară 3 ,,Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor", Domeniul major de intervenţie 3.1 ,,Promovarea culturii antreprenoriale".

Proiectul strategic POSDRU/176/3.1/S/149677-,,ACCES - Antreprenoriat, Curaj, Cunoaștere, Efort, Succes" s-a desfășurat în perioada 16 februarie 2015 - 15 decembrie 2015 și a fost implementat de Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany Timișoara, în parteneriat cu Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest Timișoara și Fundația Agora din Municipiul Oradea. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, iar obiectivul principal al acestuia a fost promovarea culturii antreprenoriale în Regiunea de Vest și Regiunea de Nord-Vest. Valoarea totală a acestui proiect este de 6.713.288,00 lei din care 94% în valoare de 6.184.280,91 lei valoarea eligibilă a finanțării nerambursabile acordată din FSE; 6% în valoare de 394.741,33 lei valoarea eligibilă a finanțării nerambursabile acordată din Bugetul Național și 2 % în valoare de 134.265,76 lei contribuția eligibilă a beneficiarului - Fundația Serviciilor Sociale Bethany.
Proiectul strategic ,,ACCES - Antreprenoriat, Curaj, Cunoaștere, Efort, Succes" s-a adresat cetățenilor din 10 județe (Arad, Bihor, Bistrița-Năsăud, Caraș-Severin, Cluj, Hunedoara, Maramureș, Satu Mare, Sălaj și Timiș), iar prin intermediul lui se dorește stimularea preocupărilor antreprenoriale ale tuturor persoanelor care doresc să inițieze o afacere, în special ale tinerilor întreprinzători. În acest sens a fost demarat pe toată perioada de implementare, un proces de promovare a activităților și serviciilor oferite în cadrul proiectului.
În cadrul conferinței de închidere, la care au participat persoane din grupul țintă al proiectului, inclusiv cei care au demarat o afacere pe baza concursului de planuri de afaceri, precum și echipa de implementare a proiectului de la Timișoara și de la Oradea, a luat cuvântul domnul președinte al Fundației Agora, prof. univ. dr. ing. Manolescu Mișu Jan care a precizat că acest proiect a fost unul de succes în primul rând datorită faptului că a implicat tineri care au participat activ în cadrul proiectului și au putut să inițieze afaceri, afaceri prin intermediul cărora s-au creat și se vor crea în continuare noi locuri de muncă. ,,Bucuria este cu atât mai mare când știm că printre acești antreprenori se numără și studenți de la Universitatea Agora", a spus domnul Manolescu. Totodată a multumit echipei de proiect pentru implicare și a precizat că Fundația Agora susține acest gen de proiecte și în continuare.
Totodată managerul de proiect, doamna Codruța Darida, a adăugat că acest proiect poate fi considerat de succes și prin faptul că a demarat cu o serie de necunoscute în ceea ce privește finanțarea, iar pe parcursul implementării, prin implicare, muncă și dorința de reușită, toate aceste aspecte s-au rezolvat, implicit cu sprijinul autorității de finanțare.
Doamna conf. univ. dr. Gabriela Bologa, coordonatorul activității tehnice de la Fundația Agora, partener în cadrul proiectului, a subliniat că acest proiect nu a fost un proiect ușor, nici din punct de vedere tehnic, nici din punct de vedere financiar, dar echipele de implementare de la cei trei parteneri ai proiectului, susținute permanent de către managerul de proiect, care a fost un liant al echipei, au implementat cu succes activitățile prevăzute în proiect, nivelul indicatorilor fiind realizat 100%.
În final, au fost prezentate realizările din cadrul proiectului: întreprinzătorii din rândul grupului țintă și-au prezentat dezvoltarea afacerii, totodată au fost prezentați indicatorii, iar pentru că ne aflăm în prag de Sfântă Sărbătoare, întreaga echipă a urat celor prezenți Sărbători liniștite și să creadă în antreprenoriat, deoarece prin curaj, cunoaștere și efort vor putea să se bucure de succes".
Coordonator activități tehnice Fundația Agora
conf. univ. dr. Gabriela Bologa
P.S. Pentru mai multe poze, accesați Galeria foto: Conferința de închidere a proiectului ,,ACCES”.

Trimite email

Pentru mai multe poze click aici

miercuri, 18 septembrie 2019