Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Management organizațional: Cum luăm decizii?

Webinar

Management organizațional: Cum luăm decizii?

Miercuri, 10.02.2016, între orele 17.00 - 19.00, a avut loc online, Webinar -ul cu tema: „Management organizațional - Cum luăm decizii?", realizat de către Centrul Public de Training și Consultanță și susținut de Gabriel Petrescu.

S-a plecat de la întrebarea „Voi cum luați decizii?"
Au fost discutate amănunte legate de Ce este aceea o decizie bună?, dându-se un exemplu din ziarul The Savannah Morning News (1995). S-a dat o definiție a luării deciziilor ca reprezentând procesul de examinare a opțiunilor posibile, compararea lor și alegerea unei direcții de acțiune.
Participanții au fost rugați să spună care este modalitatea lor preferată de luare a deciziilor - rațională, parțial rațională sau intuitivă, în procente care să întrunească adunate 100 %.
Alte aspecte discutate au fost cele legate de: intuiție; factorii care influențează decizia; managerul ca decident; prejudecățile (biases) în procesul de luare a deciziilor; cum putem lua decizii corecte în orice împrejurare; erori în estimarea șanselor; erori în estimarea valorilor.
Din aproape în aproape, au fost risipite misterele, participanții fiind mulțumiți de cele aflate.
Psiholog Alin Crețu
participant la webinar

Trimite email

vineri, 6 decembrie 2019