Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Inovație și creativitate la Grădinițele „Trei Ursuleți”

Marele picnic al Ursuleților

Inovație și creativitate la Grădinițele „Trei Ursuleți”

Activitatea dedicată încheierii anului școlar 2015- 2016, intitulată „Marele picnic al Ursuleților", s-a desfășurat vineri, 17 iunie 2016, începând de la ora 10.00, la Castelul Ursuleților, unde ursuleții mici şi mari, împreună cu părinții, bunicii și toți cei dragi au desfășurat activități distractive, inedite și diverse!

Distracţia s-a desfăşurat cam aşa
Zona de picnic a fost amenajată cu mese pline cu gustări, fructe şi răcoritoare pe care invitații au fost poftiți să le savureze pe tot parcursul activităţii;
Șapte activităţi distractive au debutat în acelaşi timp, pentru toate grupele, iar ursuleţii le-au parcurs pe toate, prin rotaţie;
1.Let's play! - Spielen wir!
S-au desfășurat jocuri distractive în limba engleză și în limba germană, alături de profesorii de limbi străine de la Grădinițele „Trei Ursuleți";
2.Pictură pe față sau pe corp; a fost realizată de un animator de la Prietenii veseliei;
3.Concurs de desene pe asfalt; echipele au avut la dispoziție multă cretă colorată și asfalt;
4.Trambulina și castelul cu trasee motrice; unde echipele au țopăit pe cinste;
5.Grupa U la Campionatul European de Fotbal; a fost a Ursuleților, deci fotbal;
6.Ursuleții au talent; echipele au prezentat un moment artistic (cântec, dans, poezie etc.);
7.Jocurile copilăriei; ștafetă, elastic, coardă, șotron;
La final, s-au împărțit premii și cadouri personalizate copiilor, s-a servit tortul tradițional al Grădinițelor „Trei Ursuleți" și s-a dat o petrecere pe cinste!
De ce activități cu părinții și nu serbări?
În orice domeniu de activitate este necesară cunoaşterea caracteristicilor materialului de prelucrat, pentru a utiliza uneltele cele mai potrivite. Această cerinţă se impune cu atât mai mult în educaţie, unde se modelează ,,materialul" uman, care are o multitudine de variante comportamentale ce cu greu pot fi prevăzute, unele fiind chiar imprevizibile.
Necesităţile curente ale activităţii instruciv-educative impun cerinţa de a cunoaşte cât mai bine personalitatea fiinţei umane pe care încercăm să o modelăm în scopul unei dezvoltări cât mai armonioase a valorilor ce-i vor defini ca indivizi valoroși pentru societate.
Cum o dezvoltare armonioasă presupune un anumit tipar bine stabilit de transmitere a informației, o dezvoltare de excepție presupune implementarea unor activități inovatoare. Plecând de la aceste considerente, socotim că o relație cât mai strânsă între grădiniță și părinți poate duce la o dezvoltare de excepție, deoarece va avea întotdeauna beneficii asupra dezvoltării copilului.
Prin activitățile inedite și distractive desfășurate copiii sunt mult mai fericiți, se simt în largul lor, se joacă împreună cu părinții, cântă, recită poezii, sunt creativi și dansează împreună cu părinții și nu în fața lor! Relațiile dintre profesor-părinte, părinte-copil se relaxează, copiii nu mai sunt stresați de repetițiile pentru serbări, dispar inhibițiile prin astfel de activități!
Mulțumim tuturor cadrelor didactice pentru implicare și devotament, părinților le mulțumim pentru încrederea acordată, iar copiilor dorim să le mulțumim pentru entuziasmul și veselia cu care ne încarcă și ne întineresc sufletul mereu!
Directori,
Prof. Mihaela Iluța & Mihaela Bistran

Trimite email

luni, 9 decembrie 2019