Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Programul de internship al Asociației ,,Ține de Noi

Poate vă interesează

Programul de internship al Asociației ,,Ține de Noi

Ofițer de evenimente - două posturi, Relații instituționale - două posturi, Writer/Journalism/Public relations - două posturi, Social media intern - un post...

Responsabilități
Îndeplinirea unor sarcini administrative în legătură cu evenimentele organizate de catre asociatie.
Va elabora concepte pentru evenimentele următoare ale instituției, va efectua toate demersurile necesare logistice aferente organizării unui eveniment: planificarea bugetului pe categorii de cheltuieli, întocmirea tuturor documentelor și rapoartelor necesare pentru decont, va realiza planificarea următoarelor evenimente și documente de contabilitate primară.
Profilul candidatului
Excelente abilități de comunicare, capacitatea de a respecta termene stricte de predare, atitudine profesională la telefon.
Relații instituționale - două posturi
Acest post presupune identificarea posibilelor organizații cu care asociatia ar putea dezvolta parteneriate, atât pe plan național, cât și internațional, contactarea acestora și prezentarea activităților asociatiei, construirea de baze de date și menținerea unui dialog permanent cu aceste instituții.
Responsabilități
Gestionarea relațiilor externe ale asociatiei și în special cu fundațiile și asociațiile similare din Europa.
Persoana respectivă va menține corespondența cu toate aceste fundații. Inițial, poziția va implica lucrul la demararea unor programe comune cu astfel de fundații, dar si continuarea sub o altă formă a legăturilor deja existente.
Profilul candidatului
Student la Științe Politice/Relații internaționale/ASE,
Excelentă cunoaștere a limbii engleze (scris și vorbit), foarte bune aptitudini de comunicare.
Este necesar ca persoana respectivă să dețină un laptop personal și să fie dispusă să îl utilizeze pentru sarcini de serviciu.
De asemenea, persoana respectivă trebuie să se poată documenta pe cont propriu pe internet (și în special pe site-urile fundațiilor partenere).
Writer/Journalism/Public relations - două posturi
Responsabilități
Candidatul va lucra în directa coordonare a președintelui Asociatiei, Răzvan Orășanu.
Responsabilitatea principală va fi legată de asistență la scrierea unui articol săptămânal (factual sau articol de opinie, care ulterior va fi publicat in România Liberă sau pe platforma contributors.ro). Poziția oferă oportunitatea de a învăța tot ceea ce trebuie știut despre structura unui text, despre scrierea unui punctaj pentru politicieni pentru aparițiile în emisiunile TV, precum și ocazia de a interacționa cu posturile de televiziune.
În plus, candidatul va pregăti notificări emise în baza Legii 544 (privind liberul acces la informațiile de interes public) în numele asociației, ce ulterior vor fi depuse la diverse autorități publice/instituții și vor face obiectul diverselor anchete efectuate de către asociație.
Profilul candidatului
Vor fi preferați candidații cu un background în studii economice, administrație sau jurnalism, aceasta nefiind o condiție obligatorie.
foarte bună cunoaștere a limbilor română și engleză (în special în scris) este esențială.
Cele trei publicatii principale in care se posteaza articole de opinie sunt România Liberă, platforma www.contributors.ro, precum și blog-ul www.razvanorasanu.ro
http://www.razvanorasanu.ro/romania-isi-scuipa-plamanii/
http://www.contributors.ro/?s=razvan+orasanu
Social media intern - un post
Cunoștințe
Abilitati de content development pentru social media (Facebook, LinkedIn, Twitter, s.a.),
cunostinte de design graphic (Photoshop, CorelDraw, Illustrator s.a.),
cunostinte de baza de online advertising, cunostinte de copywriting.
Va menține contactul cu publicul asociației, va actualiza în permanență pagina de pe Facebook a asociației,
va ajuta la identificarea unor noi persoane potential interesate de activitatea asociației,
va pregăti materiale grafice pentru promovarea evenimentelor,
va concepe campanii de promovare a evenimentelor și activității asociației în cadrul rețelei de socializare.
Studii in domeniile
Relatii Publice, Comunicatii, Jurnalism, Marketing
Stagiar în domeniul politicilor publice în educație - un post
Responsabilități
vei ajuta la conceperea programelor dedicate subiectului Educației,
vei fi la curent în permanență cu toate noutățile aferente acestui domeniu
vei propune teme de interes care se pot concretiza ulterior prin politici publice,
vei ajuta la scrierea unor articole in domeniul educatiei precum si la realizarea unui studiu de caz legat de un proiect educational reusit din jud. Cluj (Transylvannia College).
vei ajuta la conceperea Conferinței Naționale pe Educație ce va avea loc în anul 2018, vei contacta în numele asociației organizații europene preocupate de acest domeniu, vei redacta scrisori de invitație pentru înalți oficiali ai Uniunii Europene, vei propune un concept pentru această conferință.
Profilul candidatului
Pasionat de educatie si de politici publice, ordonat in gandire, cu abilitati demonstrabile de a scrie articole/eseuri
Capacitate de a face research independent.
O mostra de scris, pe langa CV, va ajuta pentru o mai usoara calificare.
Beneficii
Stagiarii se vor putea implica în toate proiectele existente ale asociației,
Munca poate fi adaptată într-o oarecare măsură aptitudinilor pe care stagiarul dorește să și le dezvolte
Stagiarii vor putea participa gratuit la toate trainingurile asociației din anul 2017
Toate pozițiile implică un program de lucru flexibil, de 10-12 ore pe săptămână.
Durata contractului este de 3 luni, cu posibilitate de prelungire, prin înțelegerea părților de maximum încă 3 luni.
Programul de lucru poate fi negociat de la caz la caz, în funcție de celelalte angajamente educaționale și profesionale ale internului, atâta vreme cât internul se poate angaja, pe durata determinată de timp la livrarea unor materiale de calitate.
Acest internship se pretează pentru orice persoană ce dorește să învețe politici publice, să ajute la elaborarea lor, să învețe cum se accesează proiecte cu finanțări din fonduri europene.
Poți învăța despre procesul de guvernare, partide politice, vei analiza legi, bugete, achiziții publice, baze de date și vei învăța cum funcționează administrația publică. Vei avea ocazia să cunoști primari, politicieni și oameni de afaceri.
https://www.facebook.com/asociatiatinedenoi/posts/300033230417450
Vă rugăm să transmiteți un CV actualizat la adresa: office@tinedenoi.ro
2) Oportunitate. Căutam coleg/ă simpatic/ă de birou (în cadrul unui spațiu de coworking), într-un spațiu central, hub educațional, situat pe str. Făinari 45A, București. Tarif închiriere birou: 300 de lei/lună, utilități incluse. Orice SHARE este apreciat.
Pentru detalii vă rugăm să ne scrieți la adresa: office@tinedenoi.ro
Despre Asociație
Asociația ,,Ține de Noi" este o organizație nouă care își propune să creeze comunități active în domeniul politicilor publice economice, educaționale și în domeniul energiei și constituirea unui spațiu de dezbatere în societate legat de problemele guvernării României. Obiectivul principal este de a crea în jurul acestei organizații un adevarat laborator de idei orientate spre societate și un nucleu pentru politici publice viitoare. Promovăm valorile democratice și euro - atlantice ca o șansă pentru modernizarea României.
Asociația "Ține de Noi" reprezintă noul proiect demarat de Răzvan Orășanu (președintele Asociației, fost director executiv al Institutului de Studii Populare, Kokkalis Fellow la Harvard University - John F. Kennedy School of Government (2012), consultant local pentru Banca Mondiala (2010), director de cabinet al presedintelui Consiliul Concurentei (2009), consilier de stat al primului-ministru pe probleme economice (2005 si 2007-2009) si presedinte AVAS (2006), absolvent London School of Economics, Joint Vienna Institute, autor a peste 200 de articole in domeniul economic si al politicilor publice - in Ziarul Financiar, Capital, Money Express, Evenimentul Zilei si Contributors.ro). (R.O.)

Trimite email
joi, 25 aprilie 2024, 08:06:41 Ora de vară a Europei de Est