Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
4 februarie 2024

Statul plătește suplimentar 56 de universități de stat și particulare, în acest an, ca să formeze peste 32 de mii de viitori profesori. Cea mai mare creștere față de anul universitar precedent e la Universitatea din Oradea – 700 de locuri în plus

În anul universitar 2023-2024, statul vrea să formeze peste 32.200 de studenți care ar putea să devină profesori, potrivit datelor din ordinul ministrului Educației nr. 6.234/2023. Este vorba despre ordinul prin care a fost aprobată lista universităților cu programe de formare psihopedagogică. Numărul locurilor a crescut cu aproape 20% față de anul trecut, cu mențiunea că anul trecut în listă nu figura numărul de locuri pentru o serie de universități, iar o universitate particulară este nouă pe această listă – Universitatea „Tibiscus” din Timișoara, care primește 100 de locuri.
Amintim că 56 de universități vor organiza programe de formare psihopedagogică pentru profesori, în anul universitar 2023-2024. Acest lucru înseamnă că pot fi școlarizați 32.250 de studenți care vor să devină profesori.

În anul universitar 2023-2024, la fel ca în fiecare an, universitățile cu cei mai mulți studenți care pot fi școlarizați sunt următoarele:

Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca – 3.500;
Universitatea din București – 3.000;
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași – 2.400;
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București – 1.600;
Universitatea din Craiova – 1.500;
Universitatea din Oradea – 1.500;
Universitatea de Vest din Timișoara – 1.500;
Universitatea „Transilvania” din Brașov – 1.100;
Academia de Studii Economice din București – 1.000;
Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu – 1.000;
Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava – 1.000;
În anul universitar 2022-2023, numărul maxim de studenți care au putut fi școlarizați a fost de 26.880. Creșterea cu 5.370 de studenți este influențată de faptul că pe lista de anul trecut în dreptul a 6 universități era afișat „N/A”. Dacă aceste 6 universități și-a menținut cifra de școlarizare pentru modulul psihopedagogic, atunci noutățile ar fi doar în dreptul Universității Tehnice de Construcți București, care primește 50 de locuri în plus, la Univeristatea din Oradea, care are o creștere de 700 de locuri și la Universitatea din Petroșani – 30 de locuri în plus.

Regulile de finanțare pentru universități prevăd că pentru un student la licență, care urmează modulul de pregătire pedagogică, instituția de învățământ primește cu 16% din alocația pentru finanțarea de bază pe student echivalent unitar mai mult decât pentru un student care nu urmează acest modul. Pentru un student la master, care urmează de regula modului II pedagogic, finanțarea este cu 32% peste alocația pentru finanțarea de bază pe student echivalent unitar.

Invitație la ,,Agora International Administration Conference”, ediția a VII-a

,,International Inter-Institutional Cooperation in the Era of Globalization

Invitație la ,,Agora International Administration Conference”, ediția a VII-a

Comisia de organizare a celei de-a VII-a ediții a ,,Agora International Administration Conference" cu tema ,,International Inter-Institutional Cooperation in the Era of Globalization" (AIAC2017) vă lansează invitația de a de a participa la conferința mai sus-menționată. [http://univagora.ro/ro/confer inte/aiac2017/aiac2017/].

 A VII-a ediție a ,,Agora International Administration Conference" (AIAC2017) va fi organizată în 7 decembrie 2017 sub cupola Universității Agora din Oradea și a Centrului Europe Direct Agora Oradea. AIAC2017, va fi concentrată pe subiectul teoretizării aspectelor juridice și teoretice în zona de practică, aspecte existente în sectoarele administrației publice și nivelelor guvernanței din spațiul public internațional, național, regional și local.
 Conferința are ca scop reîmprospătarea pasiunii pentru cercetare/inovare și al aducerii expertizei cu ajutorul specialiștilor practicieni din nișa sectoarelor public și privat. De asemenea, va fi o ocazie excelentă de a se crea sau extinde noi rețele de specialiști în domeniu și de a propune sesiuni de lucru specifice pe zone de interes comune și conforme cu tema conferinței; toate acestea în vederea dobândirii de experiență necesară, privind cercetarea în practica academică, tehnologiile inovatoare și cercetarea academică, politicile și reglementările naționale/internaționale, viitorul științelor juridice și administrative, cooperarea interinstituțională internațională și națională în era globalizării.
Date importante
Notificarea privind Acceptarea/Respingerea lucrării propuse: 1 decembrie 2017
Achitarea taxei de participare/publicare: 5 decembrie 2017            [http://univagora.ro/ro/confer inte/aiac2017/fees/
Validarea în programul conferinței: 6 decembrie 2017
AIAC2017 oferă
Două zile cu teme de discuții din domeniile privind practicile academice, tehnologiile inovatoare și cercetarea academică, politicile și reglementările internaționale, viitorul științelor juridice și administrative, cooperarea interinstituțională internațională și națională în era globalizării, management competitiv, guvernanță și administrare publică în actualul context cultural european.
Un format digital al volumului publicat în urma conferinței, jurnal internațional intitulat ,,Agora International Journal of Administration Sciences", accesibil pe pagina de internet a acesteia, http://univagora.ro/jour/index .php/aijas  (ISSN 2359-800X)   
Înregistrează-te acum!
Drd. George Marius Șinca
GHIDUL
Abstracts va cuprinde o sumarizare a lucrării în maximum 250 de cuvinte și va fi trimis alături de titlul participantului, autorul / numele și prenumele acestuia, adresa de corespondență completă, adresa de poștă electronică și număr de telefon.
Abstractul va fi însoțit de minimum cinci cuvinte cheie.
Aspectele legate de forma lucrării sunt reglementate în Ghidul autorului care poate fi accesat și descărcat pe următoarea cale http://univagora.ro/m/filer_pu blic/2017/11/12/instructions_ aiac2017.pdf
Pentru orice alte lămuriri vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail george.sinca@univagora.ro
George-Marius Șinca / PhD(c) Eng.

Trimite email
vineri, 29 martie 2024, 01:16:27 Ora standard a Europei de Est