Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Cea de-a doua ediție ,,Marketing Days FSE”...

În perioada 14-18 decembrie

Cea de-a doua ediție ,,Marketing Days FSE”...

În această perioadă magia sărbătorilor ne însoțește pretutindeni, iar studenții anului III ai Facultății de Științe Economice, specializarea Marketing vor să scoată în evidență acest lucru, bazându-se pe un șir de evenimente magice organizate cu prilejul celei de-a doua ediții a ,,Marketing Days FSE", eveniment desfășurat în perioada 14-18 decembrie 2017.

Sub egida ,,Make Marketing Magic" tinerii studenți au început pregătirile pentru cele trei zile de sărbătoare care se anunță înzestrate cu multă distracție, informații prețioase și ce este cel mai important, magia marketingului, pe care o regăsim în activitățile derulate.
Programul evenimentului este unul  diversificat, fiind organizate evenimente care au rolul de a atrage un număr cât mai mare de studenți interesați în a acumula informații despre time management, marketing personal sau chiar pentru a participa la unele dintre cele mai distractive jocuri interactive, care se vor finaliza cu câștigarea unor premii.
În speranța că munca depusă în realizarea evenimentului nu a fost în zadar, studenții specializării Marketing anul III dau startul celor trei zile de magie.
Joi, 14 decembrie, începând cu ora 12.00, la Biblioteca Universității din Oradea, Sala Cataloagelor prin desfășurarea primului eveniment din cadrul proiectului. Regăsindu-se printre cele mai așteptate conferințe ale lunii decembrie, ,,Marketing Days conference" are menirea de a introduce publicul în cele mai ascunse taine ale vieții. Invitatul special este dl. Adrian Vîntu, singurul coach din România cu educație și experiență de peste 10 ani în străinătate. Acesta va aborda o temă de impact social care se intitulează: Perfecționism, Time Management și Sensul vieții. 
Tot în aceeași zi, organizatorii vă invită să participați alături de ei, în incinta clădirii F etajul I, începând cu ora 13.30 la ,,Logo Quiz", un concurs prin care vă puteți testa abilitățile de recunoaștere a unor brand-uri renumite. Iar pentru a încheia ziua într-o notă pozitivă, începând cu ora 16.00  cafeneaua din incinta campusului universitar, uSelect, găzduiește o seară de jocuri de societate, astfel sunt invitați tineri studenți indiferent de facultatea de la care provin, să formeze echipe de 2-4 jucători pentru a petrece o seară plină de voie bună jucând Activity. Printre surprizele pe care le vor întâlni studenții se regăsesc numeroase momente artistice, dar și o tombolă. Participanții la aceste activități vor intra în posesia unor premii oferite de sponsorii evenimentului.
Vineri, 15 decembrie, în cea de-a doua zi de activități, studenților Facultății de Științe Economice le este pregătit un ,,Târg al Prăjiturilor Magice", care se desfășoară la parterul clădirii F în intervalul orar 10.00-13.00. Sunt numite prăjituri magice deoarece în compoziția lor intră multă dragoste, iar banii obținuți în urma vânzării acestora îi vor fi donați lui Alex, copilul fără părinți crescut de bunica sa. În același interval orar alături de multe bunătăți vă așteaptă și Moș Crăciun, care e dornic să-și facă poze cu copiii cuminți.
 Ziua nu se termină aici, astfel, începând cu ora 16.00 R&R bookstores & coffee houses găzduiește premierea celor două concursuri desfășurate pe pagina de Facebook a evenimentului respectiv: concurs de eseuri și selfie brand. Prin desfășurarea acestor concursuri s-a urmărit creșterea gradului de vizibilitate și înțelegere a conceptului de marketing. Participanților le-a fost oferită posibilitatea de a-și  îmbogăți vocabularul și în același timp de a-și pune creativitatea la încercare fiind creatorii celor mai reușite fotografii cu brand-ul favorit.
Cea de-a treia și ultima zi de activități aduce în prim plan un FlashMob la care personajele principale vor fi organizatorii, care îi îndeamnă pe toți doritorii să li se alăture, luni, 18 decembrie, de la ora 10.00, în fața corpului E, pentru a simți cu adevărat magia marketingului.
Conceptul de ,,Marketing Days FSE" a prins contur la inițiativa lect. univ. dr. Adela Popa, care și-a dorit să le ofere studenților posibilitatea organizării unui eveniment de o amploare majoră, pentru a descoperi cu adevărat provocările cu care se confruntă un marketer zi de zi.
Evenimentul se anunță a fi unul cu un impact major în rândul studenților, iar atât organizatorii cât și colaboratorii printre care amintim: Asociația Studenților Economiști din Oradea și Facultatea de Științe Economice vă invită să le fiți aproape. Pentru a primi informații în timp real despre evenimentele derulate, organizatorii vă invită să le vizitați pagina de Facebook: MarketingDaysFSE.
Paula Lele

Trimite email
miercuri, 24 aprilie 2024, 22:23:07 Ora de vară a Europei de Est