Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Regulamentul de organizare şi funcţionare a spaţiilor de joacă și agrement

Marți, 17 iulie, Dezbatere publică

Regulamentul de organizare şi funcţionare a spaţiilor de joacă și agrement

Primăria Municipiului Oradea, prin Direcţia Tehnică, anunţă publicul interesat că marți, 17 iulie 2018, ora 17, în sala mare a Primăriei Municipiului Oradea, are loc dezbaterea publică privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local nr.311/30.03.2017 privind Regulamentul de organizare şi funcţionare a spaţiilor de joacă și agrement situate pe domeniul public al Municipiului Oradea, care nu se află în administrarea Municipiului Oradea prin alte entități din cadrul Primăriei Oradea sau subordonate Consiliului Local Oradea al Municipiului Oradea.

Regulamentul stabileşte atât obligaţiile Primăriei Municipiului Oradea în calitate de deținător și administrator, cât şi ale beneficiarilor (utilizatorilor) spaţiilor de joacă și agrement, scopul acestuia fiind acela de a asigura exploatarea în condiţii de siguranţă şi de durată a spaţiilor de joacă și agrement pentru copii, amenajate în Municipiul Oradea.
Cetăţenii interesaţi sunt aşteptaţi cu propuneri şi sugestii cu privire la proiect. Acestea se pot transmite pe adresa de e-mail mircea.stejeran@oradea.ro sau se pot depune la Serviciul Relaţii cu Publicul (sala ghișeelor) până la data de 17 iulie 2018.
Proiectul legat de această dezbatere poate fi consultat pe site-ul Primăriei Oradea, la secţiunea Dezbateri publice.
Toţi cetăţenii interesaţi sunt aşteptaţi să participe la dezbatere. (B.P.)

Trimite email

duminic, 23 septembrie 2018