Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

În 18 februarie, începe votarea proiectelor din cadrul bugetării participative

52 de proiecte validate în cadrul etapei a 2-a

În 18 februarie, începe votarea proiectelor din cadrul bugetării participative

Având în vedere că s-a terminat perioada de vot online a celor 52 de proiecte validate în cadrul etapei a 2-a de bugetare participativă, Primăria Oradea aduce la cunoștința tuturor celor interesați că a fost stabilit și calendarul dezbaterilor publice la nivel de cartiere, dezbateri care urmează să aibă loc începând cu data de 18 februarie.

Astfel, Primăria Oradea îi invită pe toți cei interesați de modul în care arată și se dezvoltă cartierul în care locuiesc să participe la prezentarea proiectelor depuse prin procesul de bugetare participativă și să voteze în funcție de preferințe.
Așa cum a fost anunțat, votul cetățenilor are loc în două etape distinct, una care deja s-a încheiat, respectiv  votul online (10 decembrie 2018 - 20 ianuarie 2019), acesta având o pondere de 50% și votul cu ocazia dezbaterii publice la nivel de cartier, care va avea o pondere tot de 50%.
,,Selecția finală a proiectelor se va realiza după dezbaterea în cadrul întâlnirilor publice cu cetățenii din cartierele orașului. În cadrul acestor întâlniri se vor prezenta proiectele declarate eligibile, ocazie cu care participanții la întâlnirile publice își vor putea exprima prin vot direct opțiunea proprie", a precizat Eduard Florea, directorul economic al Primăriei Oradea.
La data încheierii votului online au fost exprimate 13.836 de voturi, cele mai votate proiecte fiind cele privind iluminarea cu sisteme LED a trecerilor de pietoni nesemaforizate din Oradea, reamenajarea Cimitirului Neolog evreiesc cu scop turistic, bike-sharing și parcarea auto pentru Spitalul Clinic Județean.
Cele 10 proiecte care obțin cel mai mare punctaj în urma votului online și a dezbaterii publice urmează să fie cuprinse în bugetul Primăriei Municipiului Oradea pentru anul 2019.
Pentru informații suplimentare cu privire la procesul de bugetare participativă, doritorii au la dispoziție:
*platforma online: https://activ.oradea.ro.;
*e-mail: bugetareparticipativa@oradea.ro;
*telefon: 0259.437.000 interior 248
Calendarul întâlnirilor
1.Nufărul Lic. T. Onisifor Ghibu - sala festivă Aleea Onisifor Ghibu, Nr. 3 luni, 18.02.2019, ora 17.00
2.Nufărul Șc. Gimnazială D. Cantemir - sala de sport  Str. Puscariu Sextil, Nr. 2A luni, 18.02, ora 18.30
3.Episcopia Cămin Multifunctional Episcopia Bocskai Istvan Str. Ciucasului, Nr. 11 marți, 19.02, ora 17.00
4.Oncea Șc. Gimnazială Ion Bogdan - holul de acces Str. Ion Bogdan, Nr. 13A marți, 19.02, ora 18.30
5.Ioșia Lic. Don Orione - sala de sport Calea Al. Cazaban, Nr. 49E miercuri, 20.02, ora 17.00
6.Iosia Șc. Gimnazială Avram Iancu - holul de acces Str. Gh. Pop de Băsesti, Nr. 3-3A miercuri, 20.02, ora 18.30
7.Rogerius Lic. T. Lucian Blaga - sala de sport Str. Călugăreni, Nr. 3 luni, 25.02, ora 17.00
8.Rogerius Șc. Gimnazială Nr. 11 - sala de sport Str. Moldovei, Nr. 55 luni, 25.02, ora 18.30
9.Decebal Șc. Gimnazială Dacia - sala de sport Bdul Dacia, Nr. 25 marți, 26.02, ora 17.00
10.Centru Primăria Municipiului Oradea - sala mare Piața Unirii, Nr. 1 marți, 26.02, ora 18.30.

Trimite email

duminic, 25 august 2019