Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Informare privind activitatea ghișeelor Direcției Economice

Online: pe site-ul www.oradea.ro

Informare privind activitatea ghișeelor Direcției Economice

Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele Direcției Economice, pe fondul prevenirii răspândirii COVID-19, Primăria Municipiului Oradea vă informează că activitățile se vor desfășura temporar, astfel:

PLATA IMPOZITELOR, CHIRIILOR ȘI AMENZILOR        
  • Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea ,,Ghișeul online (plăți)" prin aplicația pentru dispozitive mobile ,,Plata Impozite MobilePay"
prin platforma națională Ghișeul.ro
  • Prin serviciul internet banking
  • Prin ordin de plată
  • Prin partenerii CEC Bank și Poșta Română
Notă: nu se acceptă încasări prin casiera Primăriei Oradea
PLATA ALTOR TAXE
  • La casieria Primăriei Oradea - Sala Ghișeelor
  • Online prin platforma națională Ghișeul.ro
DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU CLĂDIRI ŞI TEREN
  • Transmiterea pe e-mail a documentelor scanate/fotografiate persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
  • Pe site-ul www.oradea.ro, prin ,,Ghișeul online (plăți)" - opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate găsiți aici)
  • Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire
  • Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544)
Notă: nu se acceptă depunerea declarațiilor fiscale pentru clădiri și terenuri la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea
DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU AUTO
  • Depunere documentelor la ghișeul Primăriei Oradea din Str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto). În limita posibilităților și a aglomerației, se va asigura prelucrarea pe loc a declarațiilor fiscale
  • Transmiterea pe e-mail a documentelor scanate/fotografiate persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
  • Pe site-ul www.oradea.ro, prin ,,Ghișeul online (plăți)" - opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate găsiți aici)
  • Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire
  • Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544)
OBȚINEREA CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ
Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea ,,Ghișeul online (plăți)", - opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate găsiți aici) și care au achitat integral obligațiile anuale
  • Depunerea cererilor pe adresele de e-mail ale instituţiei: primarie@oradea.ro, persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro, iar transmiterea certificatelor de atestare fiscală prin poştă sau alte metode la solicitarea expresă a contribuabililor
  • La solicitarea notarilor care înregistrează tranzacția cu bunuri imobile
  • La casieria Primăriei Oradea - Sala Ghișeelor
DEPUNEREA DIVERSELOR SOLICITĂRI
  • Pe adresa de e-mail a instituției: primarie@oradea.ro, aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report
  • Prin poştă/servicii de curierat, cu confirmare de primire
  • Prin fax (număr fax 0259 437 544)
Notă: nu se acceptă depunerea solicitărilor la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea
OBȚINEREA ALTOR INFORMAȚII, ASIGURAREA DE ASISTENŢĂ ŞI CONSILIERE FISCALĂ
  • Prin intermediul telefoanelor din cadrul instituţiei: 0259 437 000
  • Fax 0259 437 544
  • E-mail: primarie@oradea.ro, persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
  • Prin aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report
Notă: nu se acceptă prezența la ghișeele Primăriei pentru obținerea informațiilor care pot fi transmise telefonic/e-mail

Trimite email

marţi, 7 aprilie 2020