Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
22 decembrie 2025

SURSE: Daniel David și-a dat demisia din funcția de ministru al Educației și Cercetării / Marilen Pirtea – în pole position pentru a prelua portofoliul


Daniel David și-a dat demisia din funcția de ministru al Educației și Cercetării, potrivit surselor Edupedu.ro.
Rectorul Universității de Vest din Timișoara, Marilen Pirtea, este cotat cu cele mai mari șanse de a prelua portofoliul cel mai dur lovit de măsurile de austeritate aplicate deja prin Legea Bolojan și cu un dosar fierbinte pe masă, și anume controversata programă de limbă română ce readuce cronicarii spre a fi studiați de elevii de 14-15 ani, la clasa a IX-a.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
19 noiembrie 2025

Sindicatul din educație avertizează profesorii:
Nu semnați actele adiționale propuse de școli la contractele de muncă, este o tentativă de diminuare a veniturilor

Sindicatul Independent al Profesorilor Argeș – SIPA „Muntenia” avertizează că școlile, la presiunea factorului politic, intenționează să modifice unilateral contractele individuale de muncă, schimbând baza de calcul a sporului de suprasolicitare neuropsihică, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. SIPA Muntenia transmite profesorilor, printre altele, să nu semneze actele adiționale propuse și să nu permită modificarea unilaterală a Contractului de muncă.
„Conducerile unităților de învățământ, la presiunea factorului politic, intenționează să modifice unilateral contractele individuale de muncă, schimbând baza de calcul a sporului de suprasolicitare neuropsihică, fapt ce duce la diminuarea salariului”, se arată în comunicat.

Conform sursei citate, această modificare este ilegală, deoarece decizia ICCJ nr. 7/2021 stabilește că gradația de merit, dirigenția, învățământul simultan / special, indemnizațiile specifice (contabili) sunt majorări ale salariului de bază, iar sporul neuropsihic se calculează la salariul de bază majorat, nu la salariul din grilă.

Sindicatul transmite profesorilor să nu semneze actele adiționale propuse, să nu accepte diminuarea bazei de calcul a sporului neuropsihic și să nu permită modificarea unilaterală a Contractului de muncă.

„Orice presiune sau amenințare din partea angajatorilor trebuie comunicată imediat sindicatului”, conform informării SIPA Muntenia.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
3 noiembrie 2025

Dacă înveți 20 de tipuri de exerciții, poți lua peste 9 la Evaluarea Națională, la Matematică – analiză

Evaluarea Națională continuă să dirijeze învățarea în România, asta arată noile modele de subiecte publicate pentru 2026 de Ministerul Educației și Cercetării. Analiza Edupedu.ro asupra itemilor care construiesc testul arată același tip de șablon cu probleme repetitive și previzibile. Asta deși toți specialiștii și practicienii – de la profesori, la cercetători, până la OCDE – avertizează de ani de zile că Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a în forma actuală întreținută deliberat de Centrul Național de Curriculum și Evaluare și Ministerul Educației și Cercetării menține aceleași rutine care duc elevii doar spre memorare, algoritmi, pregătire pentru notă, nu pentru înțelegere.
Reamintim, Evaluarea Națională pentru elevii clasei a VIII-a (EN VIII) reprezintă modalitatea de evaluare externă sumativă a competențelor dobândite pe parcursul învățământului gimnazial. Examenul se desfășoară, anual, într-o singură sesiune, iar în ultimul an a existat și o sesiune specială. Atât candidații proveniți din învățământul de stat, cât și cei din învățământul particular au dreptul să susțină examenul fără taxă, potrivit Ministerului Educației.
O analiză comparativă făcută de Edupedu.ro asupra subiectelor oficiale date la Evaluarea Națională de la finalul clasei a VIII-a între anii 2022–2025, în care am inclus și modelul publicat de minister pe 3 noiembrie pentru EN 2026, arată că fiecare exercițiu din testul propus este o reluare fidelă a unuia anterior. În cinci ani, examenul nu a introdus niciun tip nou de problemă, nicio cerință de gândire, nicio situație aplicată. Practic, cine identifică și rezolvă intensiv aceste câteva tipuri de exerciții poate lua lejer o notă peste 9, potrivit analizei Edupedu.ro.

HOTĂRÂRE NR. 63 din data de 4.12.2020

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență al județului Bihor

HOTĂRÂRE NR. 63 din data de 4.12.2020

privind aprobarea unor măsuri în domeniul sănătății publice în aplicarea H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 14 noiembrie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Ținând cont de Ordonanța de urgență nr. 192/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, precum și pentru modificarea lit. a) a art. 7 din Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activității de telemuncă, de prevederile H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea   stării de alertă pe teritoriul României de 14 noiembrie 2020 precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19, adoptată potrivit propunerilor Hotarârii CNSU nr. 54 din 12.11.2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă si a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea pandemiei de COVID-19,
Văzând adresa Direcției de Sănătate Publică Bihor nr. 24451/04.12.2020, urmare a analizei incidenței cumulate a cazurilor confirmate Covid-19 în ultimele 14 zile, înregistrată la Instituția Prefectului Județului Bihor sub nr.13342/04.12.2020,
Având în vedere prevederile legale ale:
Ø    Art. 5 alin. 3 lit. a și lit. f al Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
Ø    H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României de 14 noiembrie 2020
Ø    Hotărârea CNSU nr. 54 din 12.11.2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea pandemiei de COVID-19
Ø    H.G. nr. 935 din 5 noiembrie 2020 pentru modificarea și completarea  anexelor nr. 2 și 3 la Hotărârea Guvernului nr. 856/2020 precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19
Ø    Hotărârea CNSU nr. 52/02.11.2020  privind stabilirea unor măsuri suplimentare necesar a fi aplicate pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19
Ø    Ordonanței de urgență nr. 192/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, precum și pentru modificarea lit. a) a art. 7 din Legea nr. 81/2018
Ø    Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic;
Ø    O.U.G. nr. 21/2004 privind sistemul naţional de management al situaţiilor de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare;
Ø    Art.10,11,18,22,23 și 24 din Anexa H.G. 1491 din 2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, cu modificările şi completările ulterioare;
Ø    H.G. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc;
Ø    H.G. 553/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 17.07.2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare;
Ø    H.G. 558/2020 pentru modificarea şi completarea Anexelor 2 şi 3 la H.G.R. 553/2020;
Ø    Ordinului  ministrului sănătăţii nr. 1309/2020 privind modalitatea de aplicare a măsurilor de prevenire şi limitare a îmbolnăvirilor SARS-CoV-2;
Ø    Ordinul ministrului sănătăţii  nr. 1.829 din 27 octombrie 2020 pentru aprobarea fluxului informațional utilizat în raportarea datelor referitoare la infecția cu virusul SARS-CoV-2 modificat prin Ordinului ministrului sănătății nr. 1.829/2020 pentru aprobarea fluxului informațional utilizat în raportarea datelor referitoare la infecția cu virusul SARS-CoV-2
Ø      Ordinului comun al Ministrului Sănătății și al Ministrului Afacerilor Interne nr. 2009/166/2020
În temeiul prevederilor :
  • Hotărârii CNSU nr. 54 din 12.11.2020 privind propunerea prelungirii stării de alertă și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea pandemiei de COVID-19
  • H.G. nr. 967/12.11.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României de 14 noiembrie 2020
  • Hotărârii CNSU nr. 52/02.11.2020 privind stabilirea unor măsuri suplimentare necesar a fi aplicate pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
  • H.G. nr. 856/14.10.2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 octombrie, precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19 - ART. 6 DIN ANEXA 3 - Măsuri pentru diminuarea impactului de risc coroborate cu H.G. nr. 935 din 5 noiembrie 2020 pentru modificarea și completarea anexelor nr. 2și3 la Hotărârea Guvernului nr. 856/2020 precum și a măsurilor necesar a fi aplicate pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19
Cu luarea în considerare a analizei factorilor de risc privind managementul situației de urgență generată de virusul SARS-CoV-2, pe teritoriul României, realizată la nivelul Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției,
            Văzând persistența unui număr crescut de persoane infectate în județul Bihor, precum și apariția zilnică a unor cazuri noi de persoane infectate, aspecte care generează o presiune constantă asupra capacității de gestionare a unităților administrativ - teritoriale și a sistemului sanitar,
COMITETUL JUDEŢEAN PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ,
Întrunit în ședința din data de 4.12.2020 ,
Adoptă următoarea,
HOTĂRÂRE:
            Art. 1. Alin.1. Cu data de 05.12.2020, ora. 00:00 se instituie următoarele măsuri, în domeniul HORECA precum și în domeniul cultural, divertisment, recreativ:
Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor:
a.      este permisă fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, în localitățile unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală de 1,5/1.000 de locuitori,
b.      este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori,
c.       este interzisă la depășirea incidenței de 3/1.000 de locuitori;
Alin. 2. Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă:
a.       fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, în județele/localitățile unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală de 1,5/1.000 de locuitori,
b.      fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 6,00-23,00, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori,
c.       doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități în județele/localitățile unde este depășită incidența de 3/1.000 de locuitori în ultimele 14 zile.
Alin. 3. În situația în care activitatea operatorilor economici prevăzuți la alin 1 și 2 este restricționată sau închisă, se permite prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective.
Alin. 4. Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 metri între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020
Alin. 5. Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci.
Alin.6. se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;
Art.2.  Alin.1. În condițiile art. 5 alin. (3) lit. f) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare, se instituie obligația pentru operatorii economici care desfășoară activități de comerț/prestări de servicii în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private, să își organizeze și să desfășoare activitatea în intervalul orar 5:00-21:00.
Alin.2. Prin excepție de la prevederile alin. (1), în intervalul orar 21:00-5:00, operatorii economici pot  activa doar în relația cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu.
Alin.3. Prin excepție de la prevederile alin. (1), unitățile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum și operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, și cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone își pot desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecție sanitară.
Art. 3. În interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici nu se permite exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri, precum și a activității barurilor, cluburilor și discotecilor.
Art.4. Alin.1. Se suspendă activitatea operatorilor economici desfășurată în spații închise în următoarele domenii: activități în piscine, locuri de joacă, săli de jocuri,
Alin.2. Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă:
a.      fără a depăși 50% din capacitatea maximă a spațiului în județele/localitățile unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori,
b.      fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori;
c.       este interzisă la depășirea incidenței de 3/1.000 de locuitori;
Art. 5. Alin.1. Se instituie obligația instituțiilor și autorităților publice, operatorilor economici și profesioniștilor de a organiza activitatea astfel încât să asigure, la intrarea în sediu, în mod obligatoriu, triajul epidemiologic și dezinfectarea obligatorie a mâinilor, atât pentru personalul propriu, cât și pentru vizitatori.
Alin.2. Se instituie obligația operatorilor economici care desfășoară activități de jocuri de noroc, îngrijire personală, primire turistică cu funcțiuni de cazare, precum și activități de lucru în birouri cu spații comune în sistem deschis de a respecta normele de prevenire stabilite prin ordinul comun al ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020.
    Art. 6. Alin.1. Activitățile instituțiilor muzeale, bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor, studiourilor de producție de film și audiovizual, instituțiilor de spectacole și/sau concerte, școlilor populare, de artă și de meserii, precum și evenimentele culturale în aer liber se pot desfășura numai în condițiile stabilite prin ordin comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății, emis în temeiul art. 44 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;
Alin.2. Cu respectarea condițiilor precizate la alin. 1 -organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă:
a.      cu participarea publicului până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori,
b.      cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului, dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județ/localitate este mai mare de 1,5 și mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori;
c.       este interzisă la depășirea incidenței de 3/1.000 de locuitori;
                         Alin.3.  Organizarea și desfășurarea spectacolelor de tipul drive-in sunt permise numai dacă ocupanții unui autovehicul sunt membrii aceleiași familii sau reprezintă grupuri de până la 3 persoane, iar organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private sau a altor evenimente culturale sunt permise numai cu participarea a cel mult 300 de spectatori cu locuri pe scaune, aflate la distanță de minimum 2 metri unul față de celălalt, precum și cu purtarea măștii de protecție.
Activitățile sunt interzise la nivelul județelor/localităților unde incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori.
                     Art. 7.   Purtarea măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul și gura, este obligatorie pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5 ani, în toate spațiile publice deschise, spațiile comerciale, mijloacele de transport în comun și la locul de muncă, indiferent de valoarea ratei de incidență cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile.
         Art. 8.     Alin 1. Se abrogă interdicțiile pentru localitățile prevăzute în Hotărârea CJSU nr.59/2020.
                                      Alin. 2. Se aprobă Lista localităților în care se impun măsuri de restricționare menționate la ( art. 1 -6) astfel:

 

Nr.crt.

Localitate

Rata de incidenta la 1000 locuitori

 

Măsura de restricționare

 

1

CÂMPANI

6,71

INTERZISĂ

2

ORAȘ NUCET

6,56

INTERZISĂ

3

BORȘ

5,17

INTERZISĂ

4

VÂRCIOROG

5,14

INTERZISĂ

5

CURTUIȘENI

5,07

INTERZISĂ

6

MUNICIPIUL ORADEA

5,05

INTERZISĂ

7

SÂNTANDREI

4,83

INTERZISĂ

8

RIENI

4,45

INTERZISĂ

9

OȘORHEI

4,08

INTERZISĂ

10

SÂMBĂTA

4,03

INTERZISĂ

11

MUNICIPIUL BEIUȘ

3,97

INTERZISĂ

12

POMEZEU

3,76

INTERZISĂ

13

ORAȘ ȘTEI

3,72

INTERZISĂ

14

SÂNMARTIN

3,71

INTERZISĂ

15

NOJORID

3,62

INTERZISĂ

16

SÂRBI

3,48

INTERZISĂ

17

UILEACU DE BEIUȘ

3,45

INTERZISĂ

18

CĂPÂLNA

3,44

INTERZISĂ

19

RĂBĂGANI

3,42

INTERZISĂ

20

CHIȘLAZ

3,41

INTERZISĂ

21

BALC

3,36

INTERZISĂ

22

MUNICIPIUL MARGHITA

3,35

INTERZISĂ

23

COCIUBA MARE

3,32

INTERZISĂ

24

POCOLA

3,29

INTERZISĂ

25

BIHARIA

3,19

INTERZISĂ

26

INEU

3,08

INTERZISĂ

27

ABRĂMUȚ

2,92

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

28

TULCA

2,86

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

29

ORAȘ VAȘCĂU

2,86

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

30

SĂCĂDAT

2,83

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

31

HUSASĂU DE TINCA

2,80

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

32

VADU CRIȘULUI

2,73

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

33

MĂGEȘTI

2,63

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

34

SĂLARD

2,61

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

 

TILEAGD

2,56

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

35

CEFA

2,51

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

36

PALEU

2,51

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

37

GIRIȘU DE CRIȘ

2,50

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

38

HOLOD

2,50

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

39

LAZURI DE BEIUȘ

2,48

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

40

SÂNNICOLAU ROMÂN

2,47

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

41

TĂRCAIA

2,43

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

42

ROȘIORI

2,37

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

43

CETARIU

2,31

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

44

LĂZĂRENI

2,26

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

45

ORAȘ SĂCUENI

2,21

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

46

POPEȘTI

2,20

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

47

CĂRPINET

2,18

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

48

CEICA

2,15

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

49

GEPIU

2,13

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

50

MĂDĂRAS

2,11

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

51

DRĂGĂNEȘTI

2,00

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

52

ABRAM

1,96

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

53

ȘOIMI

1,96

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

54

BRUSTURI

1,95

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

55

ORAȘ ALEȘD

1,94

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

56

TĂMĂȘEU

1,91

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

57

ȚEȚCHEA

1,80

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

58

MUNICIPIUL SALONTA

1,79

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

59

TINCA

1,76

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

60

CIUMEGHIU

1,72

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

61

PIETROASA

1,59

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

62

SUPLACU DE BARCĂU

1,58

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

63

BOIANU MARE

1,57

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

64

CRIȘTIORU DE JOS

1,56

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

65

BUNTEȘTI

1,55

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

66

TĂUTEU

1,55

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

67

DIOSIG

1,51

este permisă fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului

Art. 9. Rata de incidență a cazurilor de infectare cu virusul SARS CoV 2 se analizează săptămânal sau ori de câte ori este necesar la nivelul fiecărei localități din județul Bihor, prezentele măsuri urmând a fi actualizate cu aceeași frecvență.
Art. 10. Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Crișana" al județului Bihor va transmite prezenta hotărâre către Centrul Național de Coordonare și Conducere a Intervenției, Departamentului pentru Situații de Urgență, Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență și tuturor primăriilor din județ, prin grija Secretariatului Tehnic Permanent.
PREȘEDINTELE
COMITETULUI JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ BIHOR
PREFECT
Dumitru ȚIPLEA

Trimite email
miercuri, 24 decembrie 2025 la 15:22:59 Ora standard a Europei de Est