Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
17 ianuarie 2021
1.*Cum se va face testarea pentru depistarea cazurilor de Covid-19 în școli
.....
Secretarul de stat în Ministerul Sănătății, Andreea Moldovan, a oferit o serie de explicaţii pentru ProTV, privind procedura de testare în şcoli, scrie G4Media.ro.
Autoritățile iau în calcul deschiderea școlilor în 8 februarie și au anunțat o serie de măsuri, astfel ca revenirea copiilor în bănci să nu devină un risc pentru sănătatea lor. Dacă un elev dintr-o clasă este depistat pozitiv, atunci toți colegii săi vor fi testați, a anunțat ministrul Sănătății. Iar dascălii și personalul din școli sunt incluși în etapa a doua a campaniei de vaccinare anti Covid-19.

2.* Concursul pentru inspectori școlari generali și generali adjuncți va avea loc în primăvara aceasta, anunță ministrul Educației, iar cel pentru directori de școli, în vară. „Varianta de concurs din Legea lui Daniel Funeriu era mult mai bună decât ce avem astăzi”.

3.* Toate școlile trebuie să-și creeze conturi pe platforma de vaccinare, ca să-i înscrie și programeze pe profesori și pe ceilalți angajați, potrivit unei adrese către unitățile de învățământ și inspectoratele școlare, semnată de ministrul Educației, obținută de Edupedu.ro
„Fiecare unitate de învățământ va desemna o persoană responsabilă cu înregistrarea unității de învățământ preuniversitar pe platforma alocată campaniei de vaccinare, centralizarea datelor de identitate și programarea la vaccinare a personalului angajat în respectiva unitate. Informațiile cu privire la acțiunea de vaccinare pot fi trebuie să fie accesate pe linkul https://vaccinare-covid.gov.ro/platforma-programare/”, se arată în documentul citat.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
30 decembrie
1.* Școlile trebuie să identifice și să raporteze numărul elevilor în situații de risc cu privire la încheierea mediilor pe semestrul I. Cîmpeanu: Vom stabili un plan de intervenție personalizată pentru evitarea abandonului școlar
.....
Ministerul Educației va dispune către toate unitățile de învățământ, prin intermediul inspectoratelor școlare, identificarea și raportarea până la 11 ianuarie 2021, a numărului elevilor aflați în situație de risc cu privire la încheierea mediilor pe semestrul I, se arată într-un comunicat de presă semnat personal de ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu.
Astfel, se va stabili un plan de intervenție personalizată pentru evitarea abandonului școlar cauzat de dificultățile derulării procesului de învățământ în sistem online, a comunicat ministrul.

2.* Sondaj Salvați Copiii: 63% dintre copii, părinți și profesori își doresc să revină la școală în ianuarie 2021, în condițiile în care 47% dintre elevi nu dețin toate resursele ca să învețe on-line
…..
Organizația Salvați Copiii România solicită deschiderea școlilor în luna ianuarie 2021, printr-un apel publicat pe pagina de Facebook. 63% dintre copii, părinți și profesori își doresc să revină la școală…

3.* Școlile trebuie să regândească curriculum-ul pentru a-i ajuta pe elevi să ajungă cu materia la zi, pandemia a limitat progresul școlar al acestora – raport O.F.S.T.E.D.
…..
Izolarea repetată din cauza pandemiei de coronavirus a limitat progresul elevului, impactul primei stări de urgență se resimte și acum, iar școlile trebuie să regândească curriculum-ul pentru a-i ajuta pe elevi să ajungă cu materia la zi, se arată într-un raport al inspectoratului școlar britanic O.F.S.T.E.D. (The Office for Standards in Education, Children’s Services and Skills).

Electrica Furnizare SA a deschis un punct de lucru în clădirea Primăriei

Începând de luni, 11 ian.

Electrica Furnizare SA a deschis un punct de lucru în clădirea Primăriei

Începând de luni, 11 ianuarie 2021, Electrica Furnizare S.A. așteaptă cetățenii la punctul de lucru deschis în clădirea Primăriei Oradea, la biroul nr. 10.

Între orele 8.00 și 16.00, cetăţenii pot depune aici documentații în vederea încheierii de contracte şi pot primi toate informațiile necesare legate de serviciile oferite de companie. Pe moment, la acest punct de lucru nu se pot plăti facturile de curent, însă se are în vedere ca în viitor să fie oferit și acest serviciu.
Prin închirierea unor birouri, Primăria Oradea vine în ajutorul cetățenilor, concentrând serviciile de utilitate publică în incinta imobilului său, astfel că, într-un timp relativ scurt, cetăţenii au posibilitatea să-și soluționeze orice problemă de interes public (de ex. eliberare avize, contracte, plată impozite sau utilități).
La parterul Primăriei Oradea funcționează încă din anul 2011 un birou al Poștei Române (Biroul nr. 8) și unul al CEC Bank (Biroul nr. 11), iar din 2016 SC Distrigaz Vest SA (Biroul nr. 5), SC RER Ecologic Service (Biroul nr. 6), SC RCS &RDS SA (Biroul nr. 7) și SC Termoficare Oradea SA (Biroul nr. 9), tocmai pentru ca cetățenii care au de rezolvat o problemă la Primărie să nu mai trebuiască să se deplaseze până la sediul unităţilor respective, economisind astfel timp.
Totodată, Primăria Oradea atrage atenția cetățenilor ca, în contextual actual de pandemie, să utilizeze pe cât posibil platformele online ale furnizorilor de servicii, evitând astfel aglomerația. (B.P.)

Trimite email

sâmbătă, 23 ianuarie 2021