Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
4 februarie 2024

Statul plătește suplimentar 56 de universități de stat și particulare, în acest an, ca să formeze peste 32 de mii de viitori profesori. Cea mai mare creștere față de anul universitar precedent e la Universitatea din Oradea – 700 de locuri în plus

În anul universitar 2023-2024, statul vrea să formeze peste 32.200 de studenți care ar putea să devină profesori, potrivit datelor din ordinul ministrului Educației nr. 6.234/2023. Este vorba despre ordinul prin care a fost aprobată lista universităților cu programe de formare psihopedagogică. Numărul locurilor a crescut cu aproape 20% față de anul trecut, cu mențiunea că anul trecut în listă nu figura numărul de locuri pentru o serie de universități, iar o universitate particulară este nouă pe această listă – Universitatea „Tibiscus” din Timișoara, care primește 100 de locuri.
Amintim că 56 de universități vor organiza programe de formare psihopedagogică pentru profesori, în anul universitar 2023-2024. Acest lucru înseamnă că pot fi școlarizați 32.250 de studenți care vor să devină profesori.

În anul universitar 2023-2024, la fel ca în fiecare an, universitățile cu cei mai mulți studenți care pot fi școlarizați sunt următoarele:

Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca – 3.500;
Universitatea din București – 3.000;
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași – 2.400;
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București – 1.600;
Universitatea din Craiova – 1.500;
Universitatea din Oradea – 1.500;
Universitatea de Vest din Timișoara – 1.500;
Universitatea „Transilvania” din Brașov – 1.100;
Academia de Studii Economice din București – 1.000;
Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu – 1.000;
Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava – 1.000;
În anul universitar 2022-2023, numărul maxim de studenți care au putut fi școlarizați a fost de 26.880. Creșterea cu 5.370 de studenți este influențată de faptul că pe lista de anul trecut în dreptul a 6 universități era afișat „N/A”. Dacă aceste 6 universități și-a menținut cifra de școlarizare pentru modulul psihopedagogic, atunci noutățile ar fi doar în dreptul Universității Tehnice de Construcți București, care primește 50 de locuri în plus, la Univeristatea din Oradea, care are o creștere de 700 de locuri și la Universitatea din Petroșani – 30 de locuri în plus.

Regulile de finanțare pentru universități prevăd că pentru un student la licență, care urmează modulul de pregătire pedagogică, instituția de învățământ primește cu 16% din alocația pentru finanțarea de bază pe student echivalent unitar mai mult decât pentru un student care nu urmează acest modul. Pentru un student la master, care urmează de regula modului II pedagogic, finanțarea este cu 32% peste alocația pentru finanțarea de bază pe student echivalent unitar.

Campania ,,Anul culorilor”

ViewSonica lansat la nivel internațional

Campania ,,Anul culorilor”

Un centru digital pentru toți creatorii de conținut aflați în căutare de inspirație sau care doresc să își împărtășească propriile creații

București, România (2 februarie 2021) -ViewSonic*, lider global pe piața soluțiilor de afișare, a lansat în jurul produselor ColorPro campania ,,Anul Culorilor", care se va desfășura la nivel internațional pe durata întregului an, de la 1 februarie până pe data de 30 noiembrie 2021.
În fiecare lună, participanții vor fi invitați să publice fotografii pe pagina de Instagram ColorPro, folosind hashtag-ul #My Vision Precisely. Campania își propune să pună bazele unui centru digital, în cadrul căruia creatorii de conținut să își poată prezenta creațiile și să devină parte a unei comunități mai largi de fotografi, designeri și artiști. Mai mult decât atât, ViewSonic va evalua capodoperele și, în fiecare zi după amiaza va anunța câte un câștigător, care va primi un monitor profesional ColorPro VP2785-2K.
,,Odinioară normale și fericite, viețile noastre au fost tulburate de pandemie pentru o perioadă mult prea lungă de timp. Prin intermediul campaniei ,,Anul culorilor", sperăm să oferim o rază de soare în acest nor interminabil și să dăm o coloristică splendidă acestui nou an", a spus Oscar Lin, șef al Diviziei de monitoare la ViewSonic, completând: ,,Ne dorim să încurajăm oamenii din toate colțurile lumii să își dea frâu liber imaginației pentru a da splendoare și culoare paginii noastre de Instagram, care se va transforma în acest fel într-un centru de energie pozitivă și inspirație. Suntem nerăbdători să vedem capodoperele unice ale creatorilor din toată lumea".
Anul acesta, pagina Instagram ColorPro va fi patronată de culoare, axându-se pe o culoare, în jurul căreia va clădi întregul conținut în fiecare lună. Toate culorile au fost alese pentru un motiv anume, precum sărbători sau anotimpuri asociate cu luna aferentă. Candidaturile pentru culoarea lunii martie - „roșu" - vor fi admise începând cu data de 1 februarie, până la sfârșitul lunii. ViewSonic va anunța câștigătorul pe data de 15 martie. La sfârșitul anului 2021, lucrarea preferată a audienței va fi, la rândul ei, anunțată public.
Pentru a exemplifica mai bine modalitatea de participare, lunile ianuarie și februarie reprezintă luni de probă. Renee Robyn, renumit fotograf și artist digital din Statele Unite, este oaspetele de onoare al lunii ianuarie. Ea reprezintă adeseori subiectul poveștilor ColorPro pe Instagram, iar creațiile ei legate de culoarea lunii ianuarie - „Albastru ColorPro"- sunt de asemenea prezente pe pagina Instagram ColorPro; culoarea lunii februarie rezonează cu una dintre culorile Pantone ale anului 2021 -„Galben înviorător" - care este asociată cu optimism și vitalitate.
Familia de monitoare profesionale ColorPro îmbină într-un mod uimitor arta și știința culorilor. Ele sunt proiectate pentru fotografi, designeri video și creatori de conținut. Pe durata acestei campanii, ViewSonic a invitat 12 artiști influenceri din toată lumea pentru a realiza imagini superbe, cu culori fidele, realiste. Aceștia vor împărtăși și propriile păreri și perspective cu privire la semnificația culorilor.
Vă invităm să deveniți parte componentă a paletei de culori. Pentru a vedea cele mai noi candidaturi, vizitați pagina Instagram ColorPro oficială.
Detaliile campaniei ,,Anul culorilor"*
Perioadă de participare: 1 februarie 2021 - 30 noiembrie 2021.
Modalitate de participare:
1)Urmărește pagina Instagram ColorPro oficială.
2)Publică o fotografie legată de culoarea lunii folosind un cont Instagram public.
3)Adaugă fotografiei o etichetă cu pagina Instagram ColorPro oficială.
4)Adaugă Hashtag-ul "#MyVisionPrecisely" și țara (e.g., #USA, #Japan) în postare.
*Alegerea câștigătorului: Toate candidaturile vor fi evaluate în funcție de impactul general, originalitate, creativitate, culoare și nuanță. Creația câștigătoare va fi anunțată pe Instagram pe data de 15 a fiecărei luni.
*Premiul: Câte un monitor profesional ColorPro VP2785-2K pentru fiecare câștigător lunar.
*Concursul este organizat și sponsorizat de ViewSonic International Corp., cu sediul în New Taipei City, Taiwan. ViewSonic International Corp. este o subsidiară a ViewSonic Corp., cu sediul în California, USA.
*Termeniși condiții.

Despre ViewSonic
Fondată în anul 1987 în California, ViewSonic este o importantă companie producătoare de echipamente și soluții de afișare, lider în dezvoltarea de tehnologii vizuale, ce activează în peste 100 de țări. Folosindu-se de spiritul său inovator și de viziunea sa, ViewSonic creează hardware și soluții software complexe, printre care monitoare, video-proiectoare, sisteme de afișare publică digitală, soluții de afișare interactive ViewBoard și ecosistemul software my ViewBoard. Cu peste 30 de ani de experiență pe piața soluțiilor de afișare, ViewSonic s-a impus prin furnizarea de soluții fiabile pentru educație, întreprinderi, consumatori și profesioniști și prin susținerea utilizatorilor să ,,Observe Diferența". Pentru a afla mai multe despre ViewSonic, vizitați www.viewsonic.com.

Trimite email
joi, 28 martie 2024, 21:55:48 Ora standard a Europei de Est