Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

ATEN Control System asigură controlul integrat personalizat al tuturor dispozitivelor specifice mediului de afaceri

O soluție integrată

ATEN Control System asigură controlul integrat personalizat al tuturor dispozitivelor specifice mediului de afaceri

ATEN Internațional, unul dintre liderii mondiali în soluții de conectivitate AV/IT și sisteme complete de administrare, propune o soluție integrată, ce facilitează controlul rapid, precis și cu minimum de efort al tuturor dispozitivelor electronice care echipează de regulă spațiile de întâlniri, ședințe și conferințe din mediul de afaceri.

Unul dintre elementele cu impact major asupra rezultatelor unei organizații îl reprezintă eficiența cu care comunică acestea, atât intern, cât și extern. De aceea, companiile acordă tot mai multă atenție modului în care sunt organizate diverse întâlniri, ședințe sau conferințe și apelează tot mai mult la tehnologie pentru a avea garanția succesului. Pe lângă avantajele bine cunoscute legate de intermedierea și fluidizarea diverselor procese, în aceste situații de comunicare, implementarea agresivă a tehnologiei tinde însă să complice lucrurile pentru administratorii de sistem, care au prin urmare un număr mult mai mare de echipamente și dispozitive electronice de monitorizat, configurat sau operat. Problema este cunoscută și printre producători de tehnologie precum ATEN, care a dezvoltat un sistem integrat, ce simplifică și reduce timpul necesar pregătirii din punct de vedere tehnologic a unei ședințe sau conferințe.
ATEN Control System este un sistem de management cu conexiune Ethernet, ce încorporează mai multe controllere și elemente de extindere, alături de interfețe de configurare și control, pentru a facilita conectarea tuturor dispozitivelor dintr-o încăpere sau chiar dintr-o întreagă clădire, asigurând în acest fel controlul centralizat al acestora. Printre avantajele soluției se numără colaborarea inteligentă la nivelul dispozitivelor conectate, configurarea ușoară, utilizarea intuitivă, sincronizarea în timp real, posibilitățile de extindere și controlul de la distanță, de pe dispozitive mobile cu sistem de operare iOS, Android sau Windows. Mai mult decât atât, întregul proces de adopție constă în numai trei etape: conectarea, configurarea și controlul.
Pentru prima etapă, ATEN pune la dispoziție echipamentele de control VK2100 și VK1100, care, alături de panourile de control VK0200 și VK0100, servesc ca platformă centralizată de conectare a tuturor dispozitivelor, prin intermediul interfețelor Serial, IR, I/O, DC, IR/Serial și Ethernet. În timp ce conectivitatea bogată garantează o flexibilitate ridicată, emițătorul LED IR încorporat poate fi utilizat pentru adăugarea de noi dispozitive, prin funcția de „IR learning". De asemenea, porturile USB cu care sunt dotate echipamentele pot fi folosite pentru încărcarea rapidă de profiluri personalizate.
În continuare, pentru configurare, ATEN pune la dispoziție un instrument software dedicat - VK6000 - axat pe rapiditate, ușurință în utilizare și eficiență. Acesta oferă o interfață grafică de utilizare, ceea ce înseamnă că nu sunt necesare cunoștințe avansate de programare, dar și că întregul proces este deosebit de intuitiv. În plus, aplicația permite crearea de interfețe grafice personalizate, în funcție de specificul și nevoile companiei. Iar producătorul pune la dispoziție o bibliotecă cu peste 10.000 de drivere, ceea ce înseamnă că nivelul de integrabilitate este unul ridicat. Pentru controlul efectiv al dispozitivelor, ATEN a încercat să ofere utilizatorului un maximum de flexibilitate. Astfel, acesta are de ales între două: tastatura personalizabilă VK112EU cu până la 12 taste, panoul tactil de 10.1" VK330, sau aplicația pentru dispozitive mobile cu sistem de operare iOS, Android sau Windows.
,,Activitățile au migrat foarte mult în zona digitală, iar modul în care oamenii interacționează virtual este extrem de variat acum. Mai mult, se folosesc echipamente tot mai diversificate, care trebuie controlate centralizat, într-un mod cât mai simplu. În acest sens, ATEN Control System este soluția de control centralizat în această nouă realitate digitală. Eficiența și productivitatea depind în mod direct de simplitatea și viteza accesului la resurse, elemente pe care soluția noastră le are în primul rând în vedere", a declarat Bogdan Mihalcea, Country manager ATEN România.
De la conectare și până la control, ATEN s-a concentrat pe furnizarea unei soluții care să asigure ușurință în implementare și utilizare, iar produsul rezultat dispune de toate elementele necesare și asigură un nivel suficient de ridicat de flexibilitate pentru a satisface cerințele și nevoile oricărei organizații, indiferent de dimensiunile și specificul acesteia. Pentru mai multe informații despre ATEN Control System, vizitați: http://www.aten.com/ext_data/global_en/microsite/ControlSystem/.

Trimite email
vineri, 26 aprilie 2024, 17:59:04 Ora de vară a Europei de Est