Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Subiectul – Simpozion național „Excelența Sa, Educatoarea”

Momeala – Premii de peste 20.000 euro

Subiectul – Simpozion național „Excelența Sa, Educatoarea”

Hai că v-am dat gata cu titlul, dar mai ales cu supratitlul – peste 20.000 euro!!!
În vreme de criză, cineva acordă (educatoarelor... credule) premii de zeci de mii de euro! Oare nu e ceva necurat la mijloc???!!!
Defalcat, fondul de premii, pe cap de educatoare, este de: 2.000 de euro, 1.500, 1.000, 500 și 250...

RUȘINOS și scandalos!
Taxa de participare la simpozion este de 50 de lei... De, totul costă, chiar și hârtia!
Toate bune și frumoase dacă este vorba despre un simpozion, că știm și noi ce este acela un simpozion (chiar dacă titlul este pompos, chiar jignitor, pentru condiția actuală a umilului nostru dascăl), dar să vedeți unde se ajunge...
Cum ajungeți, de fapt, la premiile în EURO, că aceasta e MIZA ... și implicarea (editurii) ... abonamentele!
Cităm: „Accesul la marele fond de premii al concursului se face cu minim 30 de abonamente cărți-caiete de lucru ,,FILIP’’ pentru o grădiniță, material didactic auxiliar avizat M.E.C.I. în cadrul Proiectului Național „Să Citim pentru Mileniul III” și minim 20 de abonamente ,,FILIP’’ pentru o educatoare.
Pardon! Corect, gramatical, se spune minimum NU minim!!!!
20 de abonamente pentru o educatoare???!!!!
Ca doamna educatoare să aibă acces la un premiu (adică să ajungă să viseze că ar putea câștiga 2.000, 1.500, 1.000, 500 sau 250 de euro), va trebui să-și aboneze copiii, cel puțin 20 din grupă, că doar nu vreți să înțelegem că va cumpăra dumneaei acele cărți - caiete pentru mileniul III, nu-i așa?
Cei de la editură chiar nu știu că nenea Boc nu le-a mai dat dascălilor cei 50 la sută, potrivit legii... Mai mult, nu vor mai primi nici cei 100 de euro (cică) pentru achiziționarea de materiale didactice!!! Iar 15.000 de dascăli sunt în așteptarea unui verdict rușinos!
Dar, la urma urmei, revin și vă întreb: Cum să nu-i abonăm pe copii... dacă tot e vorba, nu-i așa, despre Proiectul Național „Să Citim pentru Mileniul III”?????
Cum să nu citiți, dragi copii?! Trebuie să citiți. Nu cumva să vă scape acea carte sau caiet de lucru! Lectura înseamnă cultură, iar abonamentul... înseamnă acces („gratuit”, coane Fănică”) la fondul de premii în euro pentru dna educatoare!!! Nu o iubiți voi pe doamna educatoare???
Iluzii pierdute!!! Bir, domnilor! Iată la ce se poate ajunge vorbind despre un simpozion național!!!
Lecturați mai departe!
SECÞIUNEA III      
Pentru grădinițele care au peste 50 abonați se acordă fiecărui organizator de grupă și director adeverințe, diplome în policromie. Organizatorul principal va primi un premiu surpriză, iar la 100 de copii se va atribui cel putin un premiu.
Marele fond de premii la aceasta secțiune cuprinde :
1.pentru copiii cu rezultate deosebite - excursii la Disneyland- Paris, valoarea în bani a taxei școlare pentru anul școlar 2009-2010, console Playstation portabile, sute de premii constând în ghiozdane, reviste cu CD, rechizite, jocuri, jucării, mii de premii de participare
2.pentru cadrele didactice- curs de pregatire în străinătate, credite pentru pregătirea profesională sau achiziționarea de material didactic.   
 Pentru promovarea deosebită a proiectului și în alte unități de învățământ preșcolar la nivel local și județean, se mai acordă încă 10 premii surpriză!” (Am încheiat citatul!)  
RUȘINE, de trei ori RUȘINE!
Înjosiți educatoarele și murdăriți un simpozion național cu premii în euro condiționate de abonamente pe spinarea copiilor și părinților în numele Proiectului Național „Să Citim pentru Mileniul III”?????
Rușine, domnilor, RUȘINE! (Ovidiu Dan)

Trimite email
joi, 25 aprilie 2024, 07:42:49 Ora de vară a Europei de Est