Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Programul de reformă a educației timpurii în șapte module

Programul de mentorat la Grădinița nr. 53

Programul de reformă a educației timpurii în șapte module

Prof. Georgeta Druța și Mariana Dragoș, în calitate de formatori naționali, susțin cursuri de mentorat cu întreg personalul Grădiniței nr. 53 din Oradea, de la director la îngrijitoare...

Miercuri (17 noiembrie 2010), la ora vizitei noastre, s-a întâmplat să-i găsim și pe cei care monitorizează programele de mentorat (specialiști de la Cluj-Napoca).
Cursul este finanțat de Guvernul României și BCDE, prin Unitatea de management a proiectelor din învățământul preuniversitar, și se finalizează, pentru fiecare educatoare participantă, cu 25 de credite.
Cele șapte module diferă și se adresează pe categorii de personal: director, educatoare, personal didactic auxiliar, personal de îngrijire, asistenți medicali, consilieri...
Pe parcursul celor 90 de ore, se dezbat concepte de bază ale educației timpurii, specificul dezvoltării copilului între 3 și 7 ani, specificul abordării globale a dezvoltării copilului, specificul învățării la vârste mici, rolul adultului în interacțiunea cu copilul, pregătirea pentru școală, aspecte privind sănătatea, igiena și nutriția copilului mic, managementul grădiniței, educație parentală, consilierea copiilor mici și a familiei...
Activitatea de curs se desfășoară absolut firesc, ca de la dascăl la educator, interactiv, într-o ambianță plăcută, de comisie metodică sau de cerc pedagogic, în care se împărtășesc idei și bune practici pe marginea temelor puse pe tapet. În răstimpul petrecut, s-au pus în discuție probleme legate de caracteristicile învățării prin cooperare, educația centrată pe copil, rolul adultului în dezvoltarea globală a copilului, evaluarea dezvoltării preșcolarului... (Ov. DAN)
P.S. Pentru mai multe poze, accesați Galeria foto: Programul de reformă a educației timpurii în șapte module.

Trimite email

Pentru mai multe poze click aici

luni, 17 iunie 2019