Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

95 de premii și 32 de mențiuni...

La Grădinița nr. 46, s-au înmânat diplomele și premiile...

95 de premii și 32 de mențiuni...

Participând la nenumărate concursuri, preșcolarii încep să simtă gustul „dulce” al succesului, la înmânarea diplomelor, premiilor, mențiunilor, medaliilor și cupelor...

Joi (10 februarie 2011), directorul Grădiniței nr. 46 din Oradea, doamna profesor Rodica Ștef ne-a invitat să-i cunoaștem pe câștigătorii celor șase grupe la care au fost înmânate diplomele de participare, premiile, mențiunile, medaliile și cupa.
Doamna director i-a felicitat pe toți participanții, arătându-se bucuroasă de premiile, mențiunile, medalile și cupele câștigate de reprezentanții grădiniței.
La grupa mijlocie A (ed. Florica Popa și Livia Topai), s-au obținut 12 premii I, cu câte 100 de puncte fiecare, la concursul „Smarty”: Lazăr Dragoș, Dragoș Ștefan, Costa Andreea, Butiri Andrei, Gherghel Alexandra, Secară Luca, Marian Denis, Dumitrescu Dan, Belteki Patrick, Hathazi Alexandru, Mateiu Ioan și Prodan Alexandru, iar trei copii, premiul II, cu 95 de puncte: Zembrea Denisa, Cărbunar Ecaterina și Carțiș Paula. 12 copii au participat la concursul „Bimbo-Bravo”, dintre care Gherghel Bogdan a obținut mențiune; tot Bogdan Gherghel a mai obținut premiul I la concursul „Colorăm și învățăm”, la care au participat 20 de copii din grupă.
La grupa mijlocie B (ed. Camelia Vesea și Otilia Dumitrescu), la concursul Piticot” au participat 11 copii, doi au obținut premii: Rad Alesia - premiul II (o păpușă), iar Mudure Viviana, premiul III (Ponei”- jucărie), șapte mențiuni: Teglaș Sergiu (carioca), Dume Alexandra, Mihu Miriam, Mihu Raisa, Mihuț Ianis, Ghender Luca și Dinu Greta (toți șase - mențiuni speciale), iar Flonta Georgiana și Burlea Cristian (câte o diplomă de participare); la concursul „Smarty” s-au obținut nouă premii și trei diplome de participare: Dume Alexandra, Sara Komorniyk, Dinu Greta, Flonta Georgiana, Ghender Luca, Teglaș Sergiu și Mihuț Ianis (toți șapte - premiul I); Vere Rareș - premiul II, Burlea Cristian - premiul III, iar Mihu Raisa, Mihu Miriam și Nuszer Jasmina (diplome de participare).
La grupa mare A (ed. Simona Porumb și Florica Ghelan), la concursul internațional „Winners”, s-au obținut cinci premii III, cu câte 95 de puncte fiecare: Scutelnicu Iasmina, Săutiuț Răzvan, Petrila Iasmina, Petrila Andreea și Bocioc Caius, precum și 10 mențiuni (cu 93, 92 și 91 de puncte): Onaca Iulia, Moiș Dominic, Bențe Dastian, Beiușanu Iulia; Șimon Tony, Lung Maia, Bay Alex, Andor Andreea; Dimeny Darius și Costin Luca; Petrila Iasmina a obținut premiul III la concursul național „Binbo-Bravo”, iar la „Kalokagathia”, Săutiuț Răzvan - premiul I cu cupă (pe grădiniță).
La grupa mare pregătitoare A (ed. Ana Pantea și Teodora Cicort), la concursul „Piticot”, un premiul III - Buștea Andrei și o mențiune - Crișan Flavia; la concursul „Colorăm și învățăm”, un premiu I – Buștea Andrei; la concursul „Smarty”, 15 copii au obținut premiul I: Negruț Briana, Serte Amalia, Buștea Andrei, Bara Ștefan, Tripa Aris, Avram Alex, Crișan Flavia, Ile Veronica, Creț Alexia, Ias Emilia, Bob Radu, Pop Nicolae, Popa Alexandra, Barbuș Marisa și Petrila Maria, iar la concursul „Kalokagathia”, premiul I cu cupă (pe grădiniță) – Bob Radu.
La Grupa mare pregătitoare B (ed. Adina Buzgariu și Klein Andreia), la concursul internațional pentru preșcolari și educatoare „Smarty”, 15 copii s-au clasat pe locul I (cu 100 de puncte fiecare): Nuszer Robert, Sescu Issabela, Vid Antoniu, Szabo Patricia, Vlad Claudia, Meșter Sara, Abrudan Roxana, Sorodoc Daliana, Mateș Andrada, Nistor Răzvan, Negru Epureanu Vanesa, Drăguș Cristian, Kiss Tamas Ștefan, Filip Anisia și Matei Andrei; la concursul „Desenează pentru Moș Nicolae”, organizat de editura „Casa”, Pruncuț Rebecca s-a clasat pe locul II, iar la concursul „Kalokagathia”, etapa județeană, desfășurată la Liceul „Don Orione”, Vlad Claudia și Ile David s-au situat pe primul loc.
La grupa mare, secția germană (ed. Codruța Ivan și Nicoleta Torj), 14 copii au obținut premiul I (cu 100 de puncte fiecare) la concursul „Smarty”: Hoduț Denis, Bundea Maya, Lazăr Richard, Egri Rareș, Neu Gerhard, Mihaly Richard, Dumitru Patrick, Drăgan Daria, Florea Bianca, Buda Ioana, Brazdă Patrick, Bragye Raul, Bița Lucian și Stanca Noris; șapte copii – premiul II (cu 99, 98, 97 și 94 de puncte): Balaj Nan Raul; Keller Lukas, Ursulescu Ana-Maria; Burdaș Ioana, Gosner Casian, Letai Alexandru, respectiv Suciu Alesia, iar la concursul „Kalokagathia”, Mihaly Richard – premiul I.
Totalizând, obținem: 92 de premii și 19 mențiuni.
Dacă la acestea, mai adăugăm cele trei premii (câte un premiu I, II și III) și 13 mențiuni obținute de copiii de la Grădinița nr. 18 – structura Grădiniței nr. 46 (la concursurile „Colorăm și învățăm”, „Piticot” și „Bimbo-Bravo”), vom avea bilanțul general pe grădiniță (la această oră): 95 de premii, 32 de mențiuni, trei medalii și două cupe. (Ovidiu DAN)
P.S. Pentru mai multe poze, accesați Galeria foto: 95 de premii și 32 de mențiuni...

Trimite email
vineri, 26 aprilie 2024, 09:51:12 Ora de vară a Europei de Est