Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Matematică la clasa a II-a – formulări specifice

Lectoratul cu părinții clasei a II-a D (Șc. nr. 11 Oradea)

Matematică la clasa a II-a – formulări specifice

Buna conlucrare cu părinții elevilor este importanță cel puțin din trei motive: pentru a exista unitate de vederi și cerințe, aplicarea acelorași metode și procedee în rezolvarea exercițiilor și problemelor, o informare reciprocă legată de comportamentul elevului la școală și acasă (dificultăți întâmpinate și mod de rezolvare).

Tema lectoratului (formulări specifice la matematică) avea să lămurească unele formulări specifice de limbaj matematic, judecăți și operații matematice, precum și formulări privind compararea numerelor.
Vacanța intersemestrială: 2 – 10 februarie
Celelalte trei puncte de pe ordinea de zi a lectoratului de marți (29 ianuarie 2008) au vizat: concluziile la sfârșitul semestrului I (comportament, absențe și motivări); rezultate la învățătură (și igiena școlară); probleme organizatorice (vacanța intersemestrială: 2 - 10 februarie; reviste și concursuri școlare).
De subliniat atmosfera destinsă în care s-a desfășurat lectoratul, dialogul constructiv și tactul pedagogic al institutoarei Dorina Brânzaș,  deschiderea și interesul manifestate de părinți pentru soluționarea problemelor semnalate.  (Ovi D.)
P.S. Pentru mai multe poze, accesați Galeria foto:  Matematică la clasa a II-a – formulări specifice.  

Trimite email

Pentru mai multe poze click aici

smbt, 23 februarie 2019