Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Două premii pentru Colegiul Tehnic „Mihai Viteazul” din Oradea

La Târgul de la Bratislava

Două premii pentru Colegiul Tehnic „Mihai Viteazul” din Oradea

Sunt de-a dreptul teribili acești viteji orădeni care ne-au reprezentat cu succes la cea de-a XI-a ediție a Târgului firmelor de exercițiu, desfășurată la Bratislava, în perioada 24-26 noiembrie 2008, după cum aveam să aflăm de la prof. Camelia Pop, unul dintre laureați.

La recenta ediție a târgului, Colegiul Tehnic "Mihai Viteazul" din Oradea a fost reprezentat de 33 de elevi, insoțiți de profesoarele Mariana Bara și Camelia Pop, chiar dacă la târgul celor 110 firme au participat doar două firme din colegiul orădean. Printre cele 110 firme din Slovacia, România, Austria, Cehia, Finlanda, Polonia și Ungaria, 20 au fost din România. Târgul s-a desfășurat pe doua secțiuni: una pentru firmele autohtone, iar cealaltă pentru firmele străine.
„Colegiul nostru a fost prezent la această ediție cu două firme de exercițiu: "Bijou4U" SRL (clasa a XI-a C) și "Blue Europa" SRL (clasa a XII-a D). Elevii claselor a XI-a D și a XII-a B, prezenți alături de colegii lor, au participat doar ca simpli vizitatori, realizând tranzacții pentru firma nou înființată - "Emerald" SRL, și respectiv, pentru "Hobby" SRL (existentă). Elevii noștri au dovedit că sunt foarte buni întreprinzători, cu spirit de inițiativă, și că stăpânesc foarte bine limbile străine, condiție esențială pentru a participa la târg”, ne-a declarat Camelia.
Competitivitatea alor noștri s-a materializat în două premii cu recunoaștere internațională: „Cel mai bun slogan” – FE “Bijou 4U”- Oradea și „Cea mai bună prezentare a unei firme de exercițiu - premiul III - FE “Blue Europa”- Oradea.
„Pe această cale, dorim să mulțumim pentru sprijinul acordat în realizarea filmului de prezentare a firmei noastre, domnului comandant al Aeroportului Oradea, Gheorghe Pasc”.
Celor care nu știu cu ce se „mănâncă” și cum sunt cotate firmele de exercițiu la un asemenea târg internațional, le vom spune că într-o confruntare internațională se punctează totul: de la aranjarea standului la cataloagele cu oferte și terminând cu prezentarea oficială și festivă a firmelor, cu ținuta vestimentară corespunzătoare, specifică obiectului de activitate (în cazul celor două firme orădene: comerț cu bijuterii, și respectiv, vânzare de bilete de avion - companie aeriană).
„Este de remarcat efortul depus de elevi pentru a putea participa la un eveniment internațional de acest gen, prestația de înaltă clasă și rezultatele obtinute, mai cu seamă că unii dintre ei au fost la prima lor participare oficială la un târg internațional, cu firma înființată doar anul trecut (FE “Blue Europa” SRL - clasa a XII-a D), a adăugat Camelia Pop.
Deplasarea noastră la Bratislava a avut ca principal obiectiv participarea la târg și mobilizare exemplară pentru a obține rezultate cât mai bune, dar, elevii au avut parte și de un program turistic excelent, cu vizitarea orașului Bratislava, o excursie de două zile la Viena, cu vizitarea unor obiective turistice - palatul Schoenbrunn și Primăria din Viena, dar și a târgului de Crăciun organizat în fața primăriei, o excursie de o zi la Salzburg, cu vizitarea orașului, iar în drum spre Salzburg, vizitarea abatiei de la Melk, locație de care se leagă romanul scris de Umberto Eco - "Numele trandafirului".
Aceasta este pe scurt „povestea” participării cu succes a elevilor de la C.T. „Mihai Viteazul” la Târgul firmelor de exercițiu de la Bratislava. ( Ov. D.)

Trimite email

sâmbătă, 19 octombrie 2019