Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Soluții ATEN de informare a cetățenilor și organizare a zonelor de acces

ATEN propune soluții eficiente de digitalizare a primăriilor

Soluții ATEN de informare a cetățenilor și organizare a zonelor de acces

București, România (4 august, 2020) -ATEN International, lider mondial în soluții de conectivitate AV/IT și sisteme complete de administrare, anunță noi soluții de digitalizare a primăriilor și instituțiilor din administrația publică.

,,Digitalizarea instituțiilor publice reprezintă un subiect fierbinte,întrucât în societatea modernă nicio organizație nu poate opera eficient și nu poate oferi servicii de calitate dacă nu dispune de tehnologie. Iar pentru fiecare cetățean, instituția publică de unde se informează și unde digitalizarea devine absolut necesară este primăria și instituțiile colaterale care își asumă responsabilitatea pentru administrarea întregii comunități locale. Soluțiile ATEN vin să răspundă acestor nevoi printr-un nivel înalt de calitate, produsele noastre fiind testate și certificate în nenumărate scenarii de utilizare specifice administrației publice", a declarat Bogdan Mihalcea, Country Manager ATEN România.
De la a discuta despre digitalizare, despre necesitatea sa și despre beneficiile pe care le poate aduce, până la alegerea soluțiilor adecvate și a echipamentelor necesare, este o cale complexă de parcurs, în care majoritatea primăriilor se află abia la primii pași. De aceea, ATEN, lider mondial în soluții de conectivitate AV/IT și sisteme complete de administrare, propune câteva recomandări de soluții care aduc beneficii reale cetățenilor. Aceste soluții au în vedere operarea mai eficientă a primăriilor și a altor instituții publice.
Întrucât cetățeanul este principalul beneficiar al serviciilor oferite de primărie, aspectul de bază pe care ar trebui să îl aibă în vedere instituțiile publice este digitalizarea zonelor de așteptare sau a altor zone cu care vizitatorii intră în contact. Astfel de spații pot fi valorificate prin difuzarea de materiale informative, de organizare sau de promovare, iar punerea în practică a unei astfel de idei nu este deloc complicată dacă se aleg echipamentele potrivite. Soluția propusă de ATEN are la bază un media player cu switch video matrix încorporat - VS1912. Echipat cu 12 porturi DP, acesta permite crearea unui Video Wall cu până la 12 ecrane, asigurând suport pentru design creativ, asimetric. Din acest motiv, este perfect pentru orice scenariu de utilizare, ceea ce îl face ideal pentru spațiile de așteptare și zonele de acces din primării, a căror configurație poate varia semnificativ de la o locație la alta. Configurarea soluției și furnizarea conținutului care urmează a fi redat se realizează ușor, cu ajutorul unui PC, prin rețea, fără software suplimentar. Funcționarea este flexibilă, VS1912 oferind printre altele posibilitatea de a programa liste și programe de redare, pe zile, săptămâni sau chiar luni înainte. În plus, echipamentul este prevăzut cu două porturi RS-232 bidirecționale pentru controlul ecranelor conectate, o intrare HDMI pentru preluarea unei surse de semnal externe și porturi USB pentru importarea de setări și a programelor de redare. Soluția ATEN asigură controlul afișajului în orice scenariu de utilizare, în spațiile de așteptare sau zone de acces din primării, iar configurația poate varia semnificativ de la o locație la alta sau de la un scenariu de utilizare la altul.
Distribuție perfectă a conținutului sursei Audio /Video pe multiple moduri de afișare
Ca alternativă, se poate opta pentru un video matrix cu soluție de scalare încorporată - VM6809H. Acesta este prevăzut cu 8 intrări și 9 ieșiri HDMI cu suport 4K, ceea ce îl recomandă pentru redarea de imagini la o calitate superioară pe un video wall 3x3 care să asigure o calitate bună a afișării în orice condiții. Iar datorită soluției de scalare încorporate, este posibilă modificarea rezoluției, în funcție de necesități. Pentru crearea unui video wall, se pot alege atât televizoare și monitoare clasice, dar recomandăm ecrane specifice de videowall, cu diagonala mare: 49" sau 55'' și ramă de 0.9mm, 1.8mm sau3.5mm.
Indiferent dacă este vorba despre spații de așteptare și zone de acces sau săli pentru ședințe, săli de consiliu sau de conferințe, ATEN are în portofoliu întotdeauna produsele adecvate pentru instalarea rapidă, cu configurare simplificată și standarde ridicate de calitate. Totodată, partenerii ATEN dispun de cunoștințele și experiența necesară pentru a recomanda întotdeauna utilizatorilor acele echipamente care asigură cel mai bun raport performanță/preț, prin proiectarea de soluții personalizate pentru fiecare scenariu în parte. Recomandarea acestor soluții pentru primării și alte instituții publice este un bun exemplu în acest sens, ilustrând cât de ușor poate fi eficientizată activitatea dintr-o instituție publică, atunci când tehnologia este folosită într-un mod inteligent.
Despre ATEN
Înființată  în anul 1979, ATEN International Co., Ltd. (TWSE: 6277), este cel mai mare furnizor de echipamente de conectivitate AV/IT și soluții de administrare. Incluzând soluții KVM, soluții A/V profesionale și soluții inteligente de alimentare, gama de produse ATEN conectează, administrează și optimizează echipamentele electronice din mediile corporate, guvernamental, educație, media și transporturi. ATEN deține peste 570 de brevete înregistrate la nivel internațional și o echipă de cercetare ce asigură un flux constant de soluții inovatoare, de unde rezultă un portofoliu cuprinzător de produse disponibile la nivel mondial.
Având sediul în Taiwan, ATEN International Co., Ltd. s-a extins și are astăzi subsidiare în China, Japonia, Coreea de Sud, Belgia, Australia, S.U.A, Regatul Unit, Rusia, Turcia, Polonia, India și România - cu centre de cercetare în Taiwan, China și Canada.
Pentru mai multe informații despre ATEN, vizitațiwww.aten.com.

Trimite email
joi, 9 mai 2024, 02:38:15 Ora de vară a Europei de Est