Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Universitatea Spiru Haret oferă cinci taxe anuale de școlarizare prietenilor săi de pe Facebook

O ofertă tentantă

Universitatea Spiru Haret oferă cinci taxe anuale de școlarizare prietenilor săi de pe Facebook

București, vineri, 13 august 2010. Prietenii Universității Spiru Haret pe Facebook (viitorii sau actualii studenți) au șansa să câștige una din cele cinci taxe anuale de școlarizare oferite de universitate în cadrul unui concurs organizat în această lună.

Înscrierile în anul universitar 2010-2011 sunt în plină desfășurare, așa că Universitatea Spiru Haret le-a pregătit o surpriză viitorilor sau actualilor studenți.
Regulile sunt foarte simple!
Caută “Spiru Haret Universitate” pe Facebook și adaugă Universitatea în lista ta de prieteni până la 22 august 2010.  Urmărește postările Universității Spiru Haret pentru a afla noutăți despre concurs și, bineînțeles, pentru a ști dacă ești fericitul câștigător al uneia dintre cele cinci taxe anuale de școlarizare.
“Facebook este o platformă socială în care tinerii sunt foarte activi, și ne-am dorit să fim cât mai aproape de studenții sau de viitorii noștri studenți și în mediul online, nu doar în activitatea de zi cu zi din cadrul Universității Spiru Haret. Prin acest concurs dorim să venim în întâmpinarea celor care sunt sau vor să devină haretiști, comunicarea foarte activă în mediul online făcând parte din strategia noastră viitoare”, a declarat Aurelian A. Bondrea, rectorul Universității Spiru Haret.
La concurs se pot înscrie toți cei care doresc să studieze în una dintre cele 25 de facultăți ale Universității Spiru Haret, prezente în șapte orașe din țară: București, Blaj, Brașov, Câmpulung-Muscel, Constanța, Craiova și Râmnicu-Vâlcea. Câștigătorii vor fi anunțați pe data de 26 august 2010 pe pagina de Facebook a Universității și prin intermediul unui comunicat de presă. 
Înscrieri în anul universitar 2010-2011 la Universitatea Spiru Haret
Toți cei care doresc să se înscrie în anul universitar 2010-2011 la Universitatea Spiru Haret sunt  așteptați, în perioada 20 august – 30 septembrie 2010, la sediile din București, Blaj, Brașov, Câmpulung-Muscel, Constanța, Craiova, Râmnicu-Vâlcea, precum și la centrele tehnologice de e-learning.
Taxa de înscriere este de 60 de lei, atât pentru studiile de licență, cât și pentru masterat.
Taxele de școlarizare  sunt modice, începând de la 1,380 lei - pentru studiile de licență, și 600 de lei/semestru pentru programele de masterat. Pentru a veni în sprijinul studenților și masteranzilor, taxele de școlarizare pot fi achitate în trei rate.
Despre Universitatea Spiru Haret
Înființată în anul 1991, Universitatea Spiru Haret, cea mai mare instituție privată de învățământ superior din România, oferă în fiecare an studenților săi oportunitatea formării academice prin studii de licență și masterat, precum și resurse academice și extra-academice la un nivel european.
Pentru mai multe informații despre Universitatea Spiru Haret vă rugăm contactați:
Lowe Public Relations – Silvia Panțuru
e-mail: silvia.panturu@loweworldwide.com, 0726.684.757 (Silvia P.)

Trimite email
sâmbătă, 20 aprilie 2024, 08:20:58 Ora de vară a Europei de Est