Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

BizTech 2011 a fost evenimentul de business IT al anului în Oradea!

Miercuri, la Hotel Ramada

BizTech 2011 a fost evenimentul de business IT al anului în Oradea!

Miercuri, 2 noiembrie 2011, CG&GC HiTech Solutions, împreună cu HP România, Microsoft România și RHS Company au organizat BizTech 2011, cel mai mare eveniment de business IT al anului în Oradea.

Conferința a avut loc la Hotel Ramada și a cuprins trei sesiuni: sesiunea de prezentare a soluțiilor HP și Microsoft, sesiunea de prezentare demo a produselor și o ultimă întâlnire dedicată managerilor de top și antreprenorilor.
HP România a mizat pe tehnologie cloud și storage
Prima sesiune a BizTech Oradea 2011 a început cu prezentarea companiei HP care în 2011 se poate mândri cu reprezentanțe în 170 de țări și 300.000 de angajați. Ovidiu Seceleanu, Channel Manager ESSN la HP România, a mizat pe soluțiile Instant ON întrucât toți managerii de companii au nevoie de acces de oriunde la datele firmei de pe soluții sigure și rapide. Tehnologia trebuie să fie flexibilă, automatizată, sigură, rapidă și ușor de configurat. „Practic cu un singur click puteți administra întreaga arhitectură, în funcție de nevoile companiei”, a precizat Ovidiu Seceleanu.
În privința soluțiilor de tip cloud, Andrei Balcu, HP România Technical Consultant, a încercat să afle întâi percepția publicului, format în mare parte din ingineri și manageri IT, înainte de a prezenta avantajele acestei soluții noi și atât de promovată la nivel internațional.
De ce sunt de preferat soluțiile cloud?
Pentru că sunt ușor de configurat și de accesat! Prezentarea lui Andrei Balcu a continuat cu informații despre serverele HP, echipamente Performance Optimized Datacentre folosite inclusiv în armată, FlexFabric, servere de tip integrity, concluzionând cu avantajele soluțiilor de storage propuse de reprezentanții HP companiilor românești.  Precizăm că Andrei Balcu este a doua persoană din România care a implementat o soluție 3PAR în cadrul unei companii din țară.
Veronica Enceanu, Business Development Manager, HP Partnership | Microsoft România, a pus accentul pe faptul că în urma parteneriatului dintre HP și Microsoft, produsele software create special pentru hardware-ul HP pot fi achiziționate la prețuri mult mai avantajoase. Deși la început orădenii au fost destul de timizi, întrebările din sală au început să apară pe măsură ce Veronica Enceanu a prezentat diverse soluții de business scalabile și foarte avantajoase din punct de vedere financiar, precum System Center. Asigurând un nivel ridicat de disponibilitate, fiind ieftin, ușor de configurat și de instalat, Systerm Center e o soluție fiabilă pentru toate companiile care urmăresc creșterea productivității și eliminarea problemelor cu infrastructura.
Prima parte a evenimentului s-a încheiat cu un discurs motivațional dedicat managerilor de echipe susținut de Silviu Hotăran, fondator Microsoft România și Managing Director GKTI Semper Human.
Sesiuni demo cu produse HP
În cadrul sesiunii demo, care s-a desfășurat în Sala Bordeaux la Hotel Ramada, Adrian Gheorghe, Storage Sales Specialist HP România și Andrei Balcu au prezentat soluții de virtualizare marca HP. Cele mai așteptate momente ale acestei sesiuni demo BizTech Oradea 2011 au fost cele dedicate produselor și soluțiilor pentru mediul educațional. Robert Constantin, Victor Chiriță și Dan Gabor au prezentat audienței soluțiile HP MultiSeat, Microsoft Live@edu, Office 365 pentru mediul educațional și Networking virtualization. Populară în școlile bulgare, soluția MultiSeat începe să pătrundă, încet-încet și pe piața românească. Fiind un echipament puternic, capabil să susțină până la 10 sau 20 de utilizatori, HP MultiSeat e recomandat în școli, grădinițe, licee, biblioteci, call-centere și în toate companiile care caută să reducă factura energiei electrice și să simplifice administrarea echipamentelor IT.
Evenimentul a fost transmis live pe internet pe ustream: http://www.ustream.tv/channel/biztech-oradea-2011
Cum recunoaștem liderii și cum dezvoltăm echipa în situații de criză
Ultima parte a BizTech Oradea 2011 a cuprins o sesiune dedicate managerilor de top și antreprenorilor. Invitații, directori de companii orădene și personalități publice marcante, au asistat la discursurile motivaționale susținute de John Cușa, Director Business Solutions la RHS Company și Silviu Hotăran.
BizTech Oradea 2011 e doar primul dintr-o serie de evenimente pe care le vom organiza în viitor în Oradea.
Mai multe informații despre eveniment și despre noi găsiți pe: site: http://cg-hitech.ro, blog: blog.cg-hitech.ro, twitter:http://twitter.com/#!/CGGCIT, facebook: http://www.facebook.com/cg.hitech
Despre CG&GC HiTech Solutions
CG&GC HiTech Solutions deține un portofoliu complet de soluții integrate IT&C – hardware și software – și o gamă largă de servicii dedicate clienților: consiliere profesională în vederea achiziționării echipamentelor, perifericelor și software-ului, analiza costului total de exploatare, service autorizat și mentenanță, consultanță financiară, analiză de business, soluții de securitate și comunicații. (Cristian Horvath)P.S. Pentru mai multe poze, accesați Galeria foto: BizTech 2011 a fost evenimentul de business IT al anului în Oradea!

Trimite email
joi, 25 aprilie 2024, 07:29:37 Ora de vară a Europei de Est