Menu

Arhiva

Din:

Pana in:

Stiri

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
13 aprilie 2024

Concurs național pentru profesori, în programul LifeLab.

Premii pentru cadrele didactice care documentează și argumentează folosirea la clasă a fișelor educaționale cu aplicații practice de educație financiară la mai multe discipline
Banca Comercială Română (BCR) anunță extinderea programului LifeLab la nivel național, potrivit comunicatului de presă transmis cu ocazia Zilei Educației Financiare. Proiectul își propune să recompenseze profesorii care integrează noțiuni de educație financiară și discuțiile despre bani și comportamente financiare responsabile în predarea disciplinelor lor, la clasă.
Petiția pentru introducerea educației financiare în materiile predate la școală este deschisă și sunt invitați să o semneze cei care vor să susțină această schimbare.
Se pot înscrie toți profesorii care vor să le ofere elevilor lor abordări interesante, captivante și ancorate în realitate, chiar la disciplinele pe care le predau, indiferent de ciclul de învățământ, din orice școală și grădiniță.
Pentru a se înscrie, trebuie doar să își creeze un cont pe platforma Școala de Bani, să descarce materialele educaționale deja publicate în proiectul LifeLab, potrivite pentru materia pe care o predau și să le aplice la clasă.
Evident, profesorii care se înscriu trebuie să documenteze acest demers didactic prin fotografii sau clipuri video, realizate în timpul implementării fișelor la ore, să urce fișierele pe un link de transfer. Apoi, datele profesorului și o mică descriere despre cum a decurs ora și link-ul de transfer vor trebui completate pe pagina proiectului.

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
28 martie 2024

Regulile pentru gradația de merit a profesorilor se vor modifica „într-un timp relativ scurt”, anunță Ligia Deca: Nu putem să venim cu revoluții acolo
Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat luni, 25 martie, în cadrul unei conferințe de presă, că metodologia gradației de merit pentru profesori va fi revizuită și „e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt”. Pe 11 martie 2024, Ligia Deca spunea că în Ministerul Educației au loc discuții în prezent cu privire la „regândirea gradației de merit” și „regândirea treptelor de salarizare” a profesorilor.
Amintim că ordinul de ministru cu noile reguli pentru gradația de merit a profesorilor, programat să apară de Ziua Păcălelii, în acest an, a fost mutat pe 2 aprilie de Ministerul Educație, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial.
Ministrul Educației a spus luni că lucrează cu specialiștii OCDE pentru un cadru de evaluare de performanță potrivit pentru România: „Un alt sfat al lor este ca acest cadru să nu fie implementat brusc. Este nevoie de pilotare, este nevoie de timp de acomodare și este nevoie de predictibilitate pentru cadrele didactice”, a spus Deca.
„Prima discuție pe care o avem în acest sens este cea legată de revizuirea metodologiei gradației de merit, e un ordin de ministru care trebuie emis într-un timp relativ scurt. Și acolo avem prima discuție. Sigur, nu putem să venim cu revoluții acolo, pentru că, practic, e nevoie de un pic de timp să mergem pe recomandările OCDE.
Recomandările OCDE vorbesc și despre corelarea etapelor de promovare în carieră cu standarde profesionale, deci este vorba de o construcție a carierei didactice mai amplă, este vorba de timp pentru a putea avea rezultate obiective, de tipul evaluării standardizate pentru elevi, ca să poți să ai oglinda valorii adăugate la clasă. Și ne propunem, sigur, să venim cu o serie întreagă de propuneri, dar, din nou, aceste schimbări nu se pot întâmpla peste noapte”, a precizat Ligia Deca...

Ce aflăm de la Edupedu, care publică știri la zi despre educație...
12 martie 2024

Peste 12.000 de profesori și aproape 170.000 de elevi și studenți, parte din proiectele educaționale ale organizației Școala de Valori, în cei 14 ani de activitate (P)
Într-o lume într-o continuă schimbare, Școala de Valori continuă și ea să își împlinească misiunea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor vieți. Cu o experiență de 14 ani în crearea de proiecte educaționale, Școala de Valori a impactat pozitiv viața celor aproape 170.000 de elevi și studenți, precum și a celor aproximativ 12.000 de profesori.
Școala de Valori este o asociație non-guvernamentală înființată în 2009, care și-a oficializat activitatea în 2010, începând cu proiectul GROW, acum cunoscut sub numele de growedu.ro. Începând cu anul trecut, asociația și-a extins misiunea și în Diasporă. L’école des Valeurs este primul avanpost Școala de Valori în spațiul european, cu scopul de a susține dezvoltarea personală și profesională a românilor care trăiesc în Diasporă: https://lecoledesvaleurs.eu/ .

Școala de Valori rămâne implicată în susținerea educației la nivel european și în implementarea de proiecte Erasmus Plus, cu accent pe integrarea tinerilor pe piața muncii, deoarece învățarea continuă centrată pe valori este cheia cu care tinerii pot să-și atingă sau, de ce nu, să își depășească potențialul maxim.

În decursul celor 14 ani, Școala de Valori a fost alături de elevii din școala primară la cei din liceele tehnologice sau teoretice, i-a susținut în procesul de alegere a traseului educațional și de carieră. Studenții au cunoscut procesul de transformare al proiectelor Școala de Valori și, acum, sunt gata să fie antreprenori sau angajați cu competențe antreprenoriale, care știu că locul lor este într-un domeniu care să fie în armonie cu abilitățile lor personale. Pentru că profesorii sunt cheia dezvoltării elevilor, Școala de Valori se implică în crearea unor experiențe educaționale unice, interactive și inspiraționale, care vizează nu doar formarea inițială dar și pe cea continuă, adresând competențele de care au nevoie pentru a lucra cu elevii contemporani.

Credem cu tărie în puterea oamenilor de autodepășire...

Programele de studii acreditate pentru anul universitar 2013-2014 la Universitatea Agora

Dl rector Ioan Dzițac ne prezintă

Programele de studii acreditate pentru anul universitar 2013-2014 la Universitatea Agora

Universitatea Agora din municipiul Oradea este o instituție de învățământ superior, de drept privat și utilitate publică, acreditată prin Legea 59/2012, care la absolvire eliberează diplome de studii sub girul Ministerului Educației Naționale, valabile în România, Uniunea Europeană și țările terțe cu care România are acorduri în acest sens.

Oferta pentru 2013, sesiunea a II-a
Pentru anul universitar 2013-2014 se mai fac înscrieri (până în 27 septembrie 2013) pe locurile cu taxă (taxa fiind de 500 de euro pe an) la următoarele cicluri și programe de studii:
Ciclul I. Programe de studii universitare de licență
1.Drept: 4 ani - licențiat în Drept;
2.Poliție locală: 3 ani - licențiat în Științe Administrative;
3.Contabilitate și informatică de gestiune: 3 ani - licențiat în Științe Economice;
4.Management: 3 ani - licențiat în Științe Economice;
Foarte important!
Aveți posibilitatea să obțineți două diplome de licență.
Absolvenții de la „Poliție locală” se pot înscrie în ultimul an la „Drept” (cu examene de diferență) și reciproc. Absolvenții de la „Contabilitate și informatică de gestiune” se pot înscrie în ultimul an la Management (cu examene de diferență) și reciproc.
Actele necesare la înscriere în ciclul I (licență)
*Diploma de bacalaureat sau echivalentă, în original sau copie legalizată. În lipsa originalului, copia legalizată trebuie însoțită de o adeverință de la instituția unde se află originalul; pentru absolvenții din acest an, este suficientă adeverința de absolvire.
*Copie după certificatul de naștere
*Copie după certificatul de căsătorie (pentru candidații care și-au schimbat numele în urma căsătoriei)
*Două fotografii 3/4
*Copie după actul de identitate
*Adeverință medicală și dovada de vaccinare
*Dosar plic
Ciclul II. Programe de studii universitare de master
1.Științe penale și criminalistică: 1 an  - Master în Drept;
2.Managementul resurselor umane: 2 ani - Master în Management;
3.Managementul informatizat al afacerilor: 2 ani - Master în Management;
4.Managementul auditului financiar-contabil: 2 ani - Master în Management (acceptat pentru intrarea in CECCAR).
Actele necesare la înscrierea în ciclul II (master):
*Cerere de înscriere (formularul se primește la înscriere)
*Diploma de bacalaureat în original
*Diploma de licență în copie legalizată sau adeverință de licență în copie legalizată pentru promoția 2013
*Certificat de naștere - copie legalizată
*Certificat de căsătorie - copie legalizată (dacă este cazul)
*Adeverință medicală tip și dovada cu vaccinurile;
4 poze color (3/4 cm, de calitate)
Adeverință taxă de înscriere.
Pentru mai multe informații și înscrieri, apelați la tel: +40 259 427 398, +40 259 472 513, sau accesați secretariat@univagora.ro, www.univagora.ro
Sediul Universității Agora este în Oradea, Piața Tineretului, Nr. 8.
Posibilități de cazare pentru studenții Universității Agora
1.În Băile Felix, la Hotelul Padiș, în camere cu baie proprie și televizor.
Preț: între 150 și 200 lei/lună, în regim de două persoane în cameră.
Transportul de la Universitatea Agora până la ieșirea din oraș (Cartier Nufărul), 35 lei/lună (abonament cu reducere pentru studenți), iar din Nufărul până în Felix, la hotel, abonament 62 lei/lună.
2.În Oradea, la căminul Colegiului Tehnic „Mihai Viteazul” (Str. Poieniței nr. 25).
Preț: 150 lei/lună, fără cartelă de masă sau 300 lei/lună, cu cartelă de masă la cantina liceului.
Regimul de cazare este de patru persoane în cameră, cu baie comună.

Trimite email
vineri, 26 aprilie 2024, 17:32:08 Ora de vară a Europei de Est